آمریکا با فتح مرحله نهایی کانکاکاف به برزیل رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال آمریکا در مسابقات راه‌یابی به جام جهانی 2014 در بین تیم‌های منطقه کانکاکاف با تیم‌های کاستاریکا، هندوراس، مکزیک، پاناما و جامائیکا، همگروه بود و با انجام 10 بازی که در بین این تیم‌ها به صورت رفت و برگشت صورت گرفت، تیم آمریکا با کسب 7 برد، یک باخت و 2 تساوی توانست 15 گل را به سود خود وارد دروازه حریفان کرده و 8 گل از آن‌ها دریافت کرد و در نهایت به امتیاز 22 رسید و با فتح مرحله نهایی بازی‌های کانکاکاف به طور مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد.

لازم به ذکر است که آمریکایی‌ها پس از شروع بد در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، خیلی زود خود را پیدا کردند و توانستند با پیروزی با ارزش برابر تیم فوتبال مکزیک برای هفتمین بار حضور پیاپی خود در جام جهانی را تجربه کنند، آمریکایی‌ها در ترکیب خود و در بین بازیکنان خود مهره‌های کلیدی و با تجربه زیادی دارند و در جام جهانی 2014 به چیزهای بزرگی فکر می‌کنند.

آمریکایی‌ها تاکنون 9 بار در جام‌های جهانی حضور داشته‌اند که 7 حضورشان به صورت پیاپی بوده و بهترین عنوانی که در این ادوار به نام‌ خود ثبت کرده‌اند، کسب مقام سومی در جام جهانی 1930 بوده است.

سرمربیگری این تیم برعهده‌ی "یورگن کلینزمن" است و "یوزی التیدوره" یکی از بازیکنان کلیدی آنهاست.

پس از قرعه‌کشی تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی 2014 برزیل، آمریکایی‌ها در گروه ‌G و با تیم‌های آلمان، پرتغال و غنا همگروه شد.

آمریکایی‌ها در این دوره به دنبال کسب عناوین مهمی هستند و اصلاً قابل پیش‌بینی نخواهند بود.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار