بعد از سونی و سامسونگ، شرکت کره ای ال جی و پن تک نیز برای ارائه گوشی های ضد آب با یکدیگر همکاری می کنند. G3 شرکت ال جی و Vega Iron2 شرکت پن تک همگی ضد آب خواهند بود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛Galaxy S5 و Xperia Z2 تنها پرچمداران گوشی های ضد آب 2014 نخواهند بود. در حالی که شرکت سامسونگ با یک شرکت کره ای دیگر برای ضد آب بودن S5 همکاری داشته است، ال جی نیز با شرکت Pantech در حال دست یافتن به تکنیک های ضد آب سازی تلفن همراه است. بر طبق اخبار منتشره؛ سامسونگ در حال حاضر از غشای نازک سیلیکون برای جلوگیری از نفوذ آب به آخرین محصول خود استفاده می کند. خبر خوشایند برای طرفداران محصولات این شرکت ارائه Galaxy Note phablet 4 با خاصیت ضد آب بودن خواهد بود.

دیگر شرکت های کره ای هم تحقیقات خود را در زمینه جلوگیری از نفوذ آب به تلفن همراه ادامه می دهند و احتمالا LG G3 و Vega Iron2 به صورت ضد آب وارد بازار می شوند. این اولین بار نیست که اخبار منتشر شده نشان می دهد که G3 ضد آب خواهد بود. احتمالا این سری جدید از گوشی های ال جی در روز هفدهم ماه می سال جاری (27 اردیبهشت) در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. روی هم رفته سال جدید سال ضد آب ها خواهد بود.

البته معلوم نیست که خاصیت ضد آب بودن این محصولات مشتری را به سوی خود جلب می کند یا کیفیت خود محصول. باید دید که شرکت های رقیب چه راه کاری برای رقابت با این شرکت های بزرگ ارائه می دهند.

گزارش از پیمان مولاویردی

برچسب ها: سامسونگ ، ضد اب ، ال جی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار