"رادیو 7" در ایام نوروز با ویژه برنامه‌های متنوع و مختلف خود به استقبال از نوروز می‌رود.

محمد صوفی تهیه کننده برنامه "رادیو 7" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه "رادیو 7" در سال تحویل، 29 اسفند از ساعت 22 الی 1 بامداد از شبکه آموزش پخش می‌‌شود. 

وی در ادامه افزود: همچنین این برنامه درایام نوروز به مدت 12شب ساعت 23 به روی آنتن می‌رود که دربرخی از شب‌ها تایم بیشتری به برنامه‌ اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: 40 نفر از خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی کشور که دراین سال‌ها با برنامه "رادیو7" همکاری داشتند نیز به بازخوانی ترانه‌های خاطره انگیز خود می‌پردازند. 
 
وی در ادامه گفت: همچنین تعدادی از هنرمندان درعرصه‌های مختلف ورزشی و هنری همچون سینما و تلویزیون به صورت 2 نفره و تک نفره متن‌های بهاری خود را تقدیم مخاطبان می‌کنند.
 
وی افزود: مسابقه‌ای بین مجریان و قصه خوانان ثابت برنامه به گونه‌ای متفاوت تدارک دیده شده که به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

صوفی تاکید کرد: دربخش دیگری از برنامه مرتضی احمدی هنرمند پیشکسوت رادیو تلویزیون در استودیوی شماره 2 حضور دارد ودر کنار این هنرمند برجسته کشور برزو ارجمند و امیر حسین رستمی کارهایی که مرتضی احمدی اجرا کرده را به گونه‌ای بازخوانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 80 هنرمند برجسته کشور در ایام نوروز مهمان خانه‌های مردم می‌‌شوند افزود: این بار تغییراتی که در دکور سال جدید کردیم که از فضای دکور قبلی بزرگ تر خواهد بود.
 
وی خاطر نشان کرد: اجرای ویژه برنامه تحویل سال را علاوه بر خودم منصور ضابطیان، احسان کرمی و رشید کاکاوند برعهده دارند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ایام ، نوروز ، هنرمند ، عرصه ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار