کیت وینسلت در میان سارقان

کیت وینسلت در سال 2013 درفیلم "روز کارگر" نقش زنی را بازی کرد که به جنایتکاری پناه می‌دهد و بازی در نقش نگهبان خودکامه‌ای در آینده‌ای ضد آرمانشهری در فیلم علمی – تخیلی واگرا را هم به پایان رسانده است.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله دنیای تصویر ؛ کیت وینسلت در سال 2013 در فیلم روز کارگر نقش زنی را بازی کرد که به جنایتکاری پناه می‌دهد و بازی در نقش نگهبان خودکامه‌ای در آینده‌ای ضد آرمانشهری در فیلم علمی – تخیلی واگرا را هم به پایان رسانده است. وینسلت، که با فیلم کتابخوان (2008) برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول شد، در فیلم بعد‌ی‌اش دوباره قدم در دنیای جنایتکاران خواهد گذاشت چون سرگرم مذاکره برای بازی در دارم جنایی تازه‌ی جان هیلکوت با عنوان Triple Nine است.
 
جان هیلکوت، کارگردان 53 ساله‌ی استرالیایی تبار تا به امروز سه فیلم بلند سینمایی پیشنهاد (2005)، جاده (2009) و بی‌قانونی (2012) را ساخته و این فیلم چهارمین اثر سینمایی او خواهد بود. مثل سایر پروژه‌های هیلکوت استرالیایی تبار کار راه‌اندازی ساخت این فیلم هم چندان ساده نبوده ولی به نظر می‌رسد که او بالاخره موفق شده فیلم را درمسیر صحیح تولید قرار بدهد. فیلمنامه‌ای کخ مت کوک نوشته داستان گروهی سارق است که برای قتل مامور پلیس جوانی در لس آنجلس برنامه‌ریزی می‌کنند تا حواس مسئولان را پرت کنند و دوستان آنها بتوانند آن طرف شهر با خیال راحت نقشه‌ی سرقت اصلی را به اجرا دربیاورند.
 
نقش مامور پلیس را کیسی افلک برعهده دارد و مایکل بی.جردن قرار است نقش همکار او را بازی کند که با سردسته‌ی سارقان با نقش آفرینی چیوتل اجیوفور (12سال بردگی) روی هم می‌ریزد و به همکار خود خیانت می‌کند. آرون پل، گال گادوت، ترزا پالمر و مایکل پینا هم سرگرم مذاکره برای حضور در این فیلم هستند. وینسلت به نظر می‌رسد قرار است جای کیت بلانشت را در این فیلم بگیرد که تا مدتی قرار بود در کنار کریستوف والتز در این فیلم حضور داشته باشد اما در تازه‌ترین خبرها از اسم وینسلت و والتز نشانه‌ای نیست.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار