طرح ویژه انتظامی از ساعت 16 امروز در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران ازکشف 800 هزار قطعه مواد محترقه خبر داد و گفت: در این زمینه 94 نفر دستگیر شده‌اند.

مسعود جعفری‌نسب با بیان اینکه اقدامات وسیع فرهنگی،اجتماعی و امدادی را برای چهارشنبه آخرسال برنامه‌ریزی کردیم.افزود:با کنترل انتظامی،افراد را به محله‌های خود می‌فرستیم و در مناطقی هم که نقطه ثقل است، حضور بیشتری داریم.

وی با اشاره به اینکه 10 هزار نیروی پلیس در ایام نوروز در سطح استان به موضوعات انتظامی امنیتی و ترفیکی را پیگیری می‌کنند،یادآور شد:در بحث‌های ترافیکی بیشترین کار را داریم.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد:در نقاطی مانند چالوس،سلمانشهر،عباس‌آباد،بابل و ساری که کمربندی نداریم ترافیک خواهیم داشت.

جعفری‌نسب با بیان اینکه 400 نفر پلیس افتخاری،امسال به ما کمک می‌کنند، بیان داشت:‌ کنترل و نظارت در داخل شهرها از وظایف ما در حوزه انتظامی است.

وی با اشاره به نظارت بر تفرجگاه‌ها و شهرک‌های ساحلی، گفت: چهار شهرک خانه دریا، دریاکنار و خزرشهر شمالی و جنوبی را به صورت ویژه حضور داریم و بنا داریم شهرک فردوس را هم به این لیست اضافه کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه با حمل کنندگان سگ وحیوانات وحشی و همچنین بی‌بند و باری‌ها به شدت برخورد می‌کنیم، خاطرنشان کرد:‌رشد 4 تا 7 درصدی جرائم را در سال 92 نسبت به سال قبل، شاهد هستیم.

جعفری‌نسب گفت:حدود 90 درصد از قتل‌هایی که در مازندران اتفاق افتاده خانوادگی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: هشدار ، محترقه ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.