ایرج رضایی گفت: در رقابت‌های این فصل همه‌اش در استراحت هستیم و این کار تیم را سخت می‌کند.

ایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکوی اراک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تا می‌خواهی راه بیفتی به استراحت می‌خوری یعنی همه‌اش در استراحت بسر می‌بریم و این کار باعث می‌شود آمادگی نگه داشتن تیم سخت شود.

وی تصریح کرد: با 14 امتیاز و ایستادن در مکان پنجم مسابقات لیگ برتر در حال استراحت هستیم تا 10 فروردین که دوباره تمرینات را آغاز کنیم. 22 فروردین بازی نداریم و 30 فروردین به مصاف نیک اندیش خواهیم رفت.

رضایی در ادامه گفت: حریف تیم خوبی است و از بازیکنان اسبق سپاهان بهره می‌برد، بهرحال ما برای گرفتن امتیاز به میران می‌رویم.

وی اشاره کرد: داوری‌های فصل افت‌و‌خیز زیادی داشته است، یک بازی را خوب سوت می‌زدند، دیگر مسابقه را ضعیف. بهرحال داوری کار سختی است و اشتباهات نیز اجتناب ناپذیر است.

رضایی تاکید کرد: هفته شانزدهم لیگ برتر روز جمعه 23 اسفند به دیدار ثامن‌الحجج مشهد رفتیم و با اختلاف نزدیک 20 به 19 این مسابقه را واگذار کردیم.

رضایی با اشاره به نحوه داوری‌ها تصریح کرد: داوری این دیدار برعهده معتضدی و کلاهدوزان بود که انصافا خوب سوت زدند.

سرمربی تیم هندبال هپکوی اراک در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز مانند سایر تیم‌های بالای جدول برای تائب قهرمانی مبارزه می‌کنیم، می‌خواهیم این مقام را بدست آوریم و برای کسب آن انگیزه زیادی داریم و امیدواریم بتوانیم برای نخستین بار به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برویم و این رقابت‌ها را هم تجربه کنیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: مسابقه ، رضایی ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار