وی که ایرانی و یهودی است اکثراً پول های ایرانی-یهودی های متول بورلی هیلز را (هر کدام بین ۲۰۰ هزار تا ۱۸ میلیون دلار) در املاک سرمایه گذاری می کرد و از این راه پول کلانی به جیب زده است. وی به ۴۰۰ نفر مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیون دلار بدهکار است. همچنین ۸۷ میلیون دلار به جنرال الکتریک و مبالغ هنگفتی به دهها شرکت بزرگ دیگر بدهکار است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از جام نیوز در حالی که بسیاری از اخبار آمریکا متوجه حیف و میل ۵۰ میلیارد دلاری آقای مداف (آمریکایی یهودی که امین بسیاری از یهودیان سرمایه دار آمریکا بود) بودند، خبر مهم برای جامعه ایرانی-یهودی لس آنجلس مربوط به عزری نامور بود.

 

وی که خود ایرانی و یهودی می باشد، اکثراً پول های جامعه متول ایرانی-یهودی بورلی هیلز را (هر کدام بین ۲۰۰ هزار تا ۱۸ میلیون دلار) در املاک سرمایه گذاری می کرد. گفته می شود که وی به حدود ۴۰۰ نفر مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیون دلار بدهکار است. وی همچنین ۸۷ میلیون دلار به جنرال الکتریک و مبالغ هنگفتی به دهها شرکت بزرگ دیگر بدهکار است.

 

نامور و برادرانش همچنین صاحب یک بانک، هتل بزرگ ماریوت در لس آنجلس، چند مجتمع تجاری در بورلی هیلز، املاکی در ایالت آریزونا، یک برج در تل آویو اسرائیل، و سهامدار اصلی یکی از بزرگترین مجتمع های آپارتمانی آسمانخراش بودند.

 

وی یک ویلای ۱۰۰۰ متری (زیر بنا) در برنتوود دارد ولی اکثر دارایی های دیگر وی بواسطه کاهش ارزش املاک در آمریکا و شرایط اقتصادی بد در حال فروش، ورشکستگی و یا تحت تعقیب قانونی می باشند.

 

نامور که فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک از آمریکاست، در حال حاضر حداقل ۱۷ پرونده قضایی علیه شرکت او باز شده و بسیاری دیگر از افراد و موسسات هم در حال مشورت با وکلایشان درباره اقامه شکایت می باشند.

برچسب ها: ایرانی ها ، لس آنجلس ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار