شورای عالی کتاب در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تشکیل و سید صادق رضایی طی حکمی از سوی حجت الاسلام شهاب مرادی به عنوان مشاور رئیس سازمان و دبیر این شورا منصوب شد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام شهاب مرادی در این حکم با اشاره به روحیه انقلابی و بهره مندی سید صادق رضایی از تجارب ارزشمند و همچنین پیروی از دستور قرآنی «وشاورهم فی الامر» می افزاید: انتظار می رود، شورای کتاب با برگزاری منظم جلسات، موضوعات ارجاعی را با جدیت پیگیری کند.
 
وی شناسایی ضعف ها، ارائه ی طرح های کاربردی، همسوسازی هرچه بیشتر تولیدات مکتوب سازمان با نیازهای واقعی شهروندان و بخش های مدیریت شهری، تقویت همکاری با نهادهای ارزش مدار و فعال در این زمینه و همچنین ایجاد تعامل کارساز با نویسندگان متعهد را از مهمترین رسالت های این شورا برشمرد.
 
در این حکم آمده است: چنانچه رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند «ما در قبال فرهنگ عمومی کشور، مسئولیت شرعی داریم» برای به انجام رساندن این وظیفه باید بر افکار و رفتار «روحیه خدمت، نیت خدایی، درایت و مدیریت جهادی حاکم باشد». پیروزی ما در میدان جنگ نرم و در ستیز با ناتوی فرهنگی، در گرو عمل به همین فرموده است.
 
گفتنی است: سید صادق رضایی با 20 سال سابقه فعالیت فرهنگی، تجربه چهار سال مدیریت عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور را در کارنامه دارد.
 
اعضای شورای عالی کتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با انتخاب رئیس سازمان و از بین افراد خبره و کارشناس این حوزه در سطوح ملی انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، شورا ، ارزش ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.