مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "وزش باد شدید و "افزایش دمای هوا" بین 8 تا 12 درجه در سواحل "دریای خزر" ، "پرتقال" شب عید 1700 تومان، "سیب ممتاز" 3600 تومان/ آغاز توزیع "میوه" تنظیم بازاری ، اختلاف سازندگان 2 هزار واحد فاز سه "پرديس" برطرف شد/ دريافت 10 ميليون تومان از متقاضيان فاز5 و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اختلاف سازندگان 2 هزار واحد فاز سه "پرديس" برطرف شد/ دريافت 10 ميليون تومان از متقاضيان فاز5
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/26/2111326_503.jpg

هدایت در خصوص عدم تحويل تعدادي از واحدهاي افتتاح شده در دهه فجر ،گفت: در پروژه فاز سه، 2 هزار واحد در دهه فجر افتتاح شد که به دليل ايجاد مشکل تعدادي از آنها به متقاضيان تحويل داده نشد.

"پرتقال" شب عید 1700 تومان، "سیب ممتاز" 3600 تومان/ آغاز توزیع "میوه" تنظیم بازاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از توزیع میوه تنظیم بازاری از امروز یکشنبه در پایتخت خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون 1700 تومان، سیب دماوند 3000 تومان و سیب ممتاز 3600 تومان است.

"وزش باد شدید و "افزایش دمای هوا" بین 8 تا 12 درجه در سواحل "دریای خزر"

با نفوذ زبانه کم فشار به سواحل دریای خزر در استان های اردبیل، گیلان و غرب مازندران وزش باد شدید و افزایش دمای هوا بین 8 تا 12 درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

حال‌ و هوای "بازار مسکن" در شب‌ عید/ سعادت آباد نوساز متری 7 میلیون و 200 هزار تومان+جدول
 اگر چه انتظار نمی‌رود در هفته‌های پایانی سال خرید و فروش مسکن رونق داشته باشد، اما مشاوران املاک معتقدند همه ساله در هفته‌های پایانی سال مردم برای روشن شدن وضعیت خود و جابه‌جایی به تکاپو افتاده و در اسفند ماه با مراجعه به بنگاه‌های مسکن شرایط مالی خود را برای خرید یا فروش واحد مسکونی ارزیابی می‌کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار