هدایت در خصوص عدم تحويل تعدادي از واحدهاي افتتاح شده در دهه فجر ،گفت: در پروژه فاز سه، 2 هزار واحد در دهه فجر افتتاح شد که به دليل ايجاد مشکل تعدادي از آنها به متقاضيان تحويل داده نشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران مهدي هدايت مدير عامل شرکت عمران پرديس با بيان اينکه پرونده مسکن مهر در پرديس تا دوسال آينده بسته مي شود،گفت: متقاضيان فازهاي 8 و11 آخرين افرادي هستند که کليد واحدهاي خود را تحويل مي گيرند.

براساس اين گزارش هدايت در ادامه افزود: طبق برنامه ريزهاي انجام شده تا سه ماه آينده متقاضيان فازهاي 3 و9 تعدادي از واحدهاي خود را تحويل مي گيرند.

وي در خصوص عدم تحويل تعدادي از واحدهاي افتتاح شده در دهه فجر ،گفت: در پروژه فاز سه، 2 هزار واحد در دهه فجر افتتاح شد که به دليل ايجاد مشکل تعدادي از آنها به متقاضيان تحويل داده نشد.

تحويل 2 هزار واحد مسکن مهر پرديس تا پايان ارديبهشت

هدايت در اخبار 18:30 اظهار داشت: شب گذشته در جلسه اي با حضور عضو هيئت مديره شرکت عمران شهرهاي جديد اين مشکل برطرف گرديد وبعد از عيد اين واحدهاي افتتاح شده به متقاضيان که قرارداد پيش فروش داشته اند تحويل داده مي شود.

مدير عامل شرکت عمران پرديس در ادامه افزود: به دليل اختلاف شرکت عمران مسکن مهر پرديس با شرکت سرمايه گذاري سازنده مسکن مهر اين واحدها به متقاضيان تحويل داده نشده و اين شرکت سازنده مبلغ اضافه تري از متقاضيان درخواست کرده است.

وي در ادامه افزود: انتظار اين شرکت سازنده به دليل بخش نامه وزارت راه وشهرسازي در خصوص اصلاح قيمت مسکن مهر بود که در جلسه شب گذشته اين انتظار آنها مرتفع شد و بعد از عيد به متقاضيان تحويل داده مي شود.

هدايت در ادامه افزود: بخشي از اين 2 هزار واحد به متقاضيان تحويل وبخشي ديگر تا پايان ارديبهشت کليد آنها به متقاضيان داده مي شود.

دريافت 10 ميليون تومان از متقاضيان فاز5

مديرعامل شرکت عمران پرديس در ادامه توضيح داد: پارکينگ بخشي از واحدهاي ما در فاز 9 به صورت طبقاتي تامين شده در فاز 5 با توجه به هزينه هاي صورت گرفته 10 ميليون تومان از متقاضيان دريافت مي شود.

وي در ادامه افزود: اين 10 ميليون جزو هزينه هاي است که متقاضيان بايد تا هنگام تحويل واحدها بايد پرداخت شود.

دعوت از تمامي متقضيان 8،9،11 براي بستن قرارداد پيش فروش

هدايت در ادامه افزود: متقاضيان فازهاي 8 و9 و11 که تمامي پول خودرا واريز کرده اند تا چند ماه آينده براي بستن قرارداد پيش فروش دعوت مي شوند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه از اواخر شهريور ماه سال 91 ساخت برخي از پروژه هاي مسکن مهر پرديس آغاز شده شرکت عمران پرديس بر اساس اولويت هاي ثبت نام کنندگان و اولويت هاي واريزي پول از متقاضيان براي بستن قرارداد پيش فروش دعوت مي کند.

هدايت در ادامه يادآور شد: روزانه از 300 نفر براي بستن قرارداد پيش فروش با پيمانکاران و انتخاب واحد از متقاضيان دعوت مي شود.

افزایش ۲.۵ تا ۶.۸ میلیون تومانی قیمت مسکن مهر پردیس

به گزارشبراساس اين گزارش شرکت عمران پردیس در اطلاعیه ای آورده است؛ در راستای اجرای دستورالعمل شماره (3) ابلاغی به شماره 8428/92/ص/ 2100 مورخ 25 دیماه 92 و الحاقیه شماره 9783/92/ص/2100 مورخ 16 بهمن 92 در خصوص مابه التفاوت هزینه های پروژه های مسکن مهر بدینوسیله به آگاهی متقاضیان مسکن مهر فاز9 می رساند؛ برای انجام پروژه های فاز9 و تحویل واحد مقتضی مطابق جدول زیر نسبت به پرداخت مابه التفاوت اقدام کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار