رضا طاهری گفت: هدف ما از تیم داری در لیگ برتر سرمایه‌گذاری نسل بومی استان در آینده است و آن را دنبال می‌کنیم.

رضا طاهری مدیرعامل تیم هندبال کاسپین قزوین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اولویت اصلی ما جهت حضور در مسابقات لیگ برتر تنها تیم داری نیست ما به دنبال پشتوانه‌سازی و سرمایه‌گذاری نسل بومی استان در آینده هستیم و به جد آن را ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کر: هندبالیست‌های نوجوان و جوان قزوین جزو تیم‌های برتر کشور هستند و استفاده از نیروهای بومی در 2-3 سال آینده در رقابت‌های لیگ برتر می‌باشد.

طاهری در ادامه گفت: هدف ما در این رقابت‌ها قهرمانی و یا کسب جایگاه‌ بالا نیست ما آمده‌ایم که بمانیم.

وی عنوان کرد: عملکرد تیم نسبت به نیم فصل اول بهتر بوده است و بازیکنان 40 درصد مبالغ قرار داد خود را دریافت کرده‌ا ند و خوشبختانه تیم به طرف هماهنگ شدن و بهتر شدن می‌رود.

طاهری تاکید کرد: برای تقویت تیم 3 بازیکن جوان و یک بازیکن نوجوان که عضو تیم‌های ملی هستند اضافه کرده‌ایم که زیر نظر کاظمی تمرین می‌کنند و آقای باقری نیز که از بزرگان و پیشکسوتان استان هستند به عنوان مدیر فنی تیم ما را همراهی می‌کند.

وی عنوان کرد: کاسپین با 2 امتیاز در رده آخر قرار گرفته است چند بازی دیگر تا پایان فصل 92 باقی مانده تلاش می‌کنیم این دیدارها را به نفع خود به پایان ببریم و در لیگ برتر بمانیم.

طاهری گفت: داوری‌ها در مجموع بد نبوده است در برخی مواقع اشتباهاتی رخ می‌دهد که عمدی نیست متاسفانه در بعضی دیدارها نیز بدبیاری آوردیم.

وی اشاره کرد: دو روز است در استراحت به سر می‌بریم 7-8 روز بعد از سپری شدن ماه فروردین تمرینات را آغاز خواهیم کرد.

بازی تدارکاتی با آلومینیوم اراک 

وی در خصوص دیدار تداکراتی در این تعطیلات گفت: برای آماده‌سازی تیم و حضور قوی در ادامه رقابت‌ها یک بازی روز 15 فروردین با آلومینیوم اراک در قزوین خواهیم داشت تا با روحیه و انگیزه بالا رو در روی حریفان بعدی بایستیم.

تا پایان فصل در خدمت باشگاه هستیم.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل مشکل خاصی، خواستم استعفا دهم که هیئت مدیر باشگاه نپذیرفت به همین خاطر پایان فصل با کاسپین هستم و امیدوارم شرایط تیم هر روز بهتر از روز قبل شود و با ماندن در رقابت‌های لیگ برتر دل مردم استان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، طاهری ، کاسپین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار