وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: رئیس جمهور بارها بر اهمیت مقوله سلامت مردم تاکید کرده و بر رفع مشکلات مردم در این حوزه عنایت ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،هاشمی در جمع مردم سراب مقوله سلامت را از مهمترین دغدغه های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت:اگرچه مشکلات و کمبودهای زیادی در بخش سلامت وجود دارد اما تلاش های موثری نیز در جهت رفع نارسایی ها و کاهش مشکلات انجام می گیرد.

عضو هیئت دولت با بیان اینکه هیچ کس باور نمی کرد که دولت جدید بتواند هرماه 1تا 1.5درصد از تورم را کاهش دهد.

وی یاداورشد: در حوزه سیاست خارجی نیز این دولت توانست با رهنمودهای مقام معظم رهبری و هماهنگی کامل سران قوا به فهم و زبان مشترکی با همسایگان دست یابد.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به تلاش ها و پیگیری های منجر به حصول نتیجه نماینده سراب در راه اندازی دانشکده علوم پزشکی سراب ابرازداشت:راه اندازی این دانشکده کار بزرگی بوده است و سراب با وجود اینکه از مناطق کمتر برخوردار کشور می باشد ولی استعدادها و ظرفیت های نهفته زیادی در این شهر وجود دارد که آینده روشنی را برای این منطقه نوید می دهد.

هاشمی با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی سراب باید مکان ثابتی برای خود داشته باشد از رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دیگر مسئولان منطقه خواست تا با پیگیری ها خود نسبت به تکمیل و بهره برداری از ساختمان دانشکده علوم پزشکی سراب اقدام کنند.

هاشمی با بیان اینکه بخشی هایی از بیمارستان فعلی فرسوده است در عین حال از تلاش ها مسئولان بهداشت و درمان سراب در بهسازی بخشی از فضای بیمارستان که زمینه خدمات دهی مناسب به مردم را فراهم کرده قدردانی کرد.

وزیر بهداشت و درمان ابراز اطمینان کرد که بیمارستان جدید سراب در بهار سال 94 به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: تعهد ما ارتقا خدمات به مردم می باشد.

حجت الاسلام اکرمی امام جمعه سراب گفت: از تدبیر دولت تدبیر و امید در کم کردن مشکلات دارویی کشور و نیز افزایش فرانشیز پرداختی سازمان های بیمه گر به بیماران خاص تشکر می کنم.

امام جمعه سراب راه اندازی و تجهیز هرچه سریعتر بیمارستان جدید و در حال احداث سراب را خواستارشد.

عابدی فرماندار سراب با اشاره به راه اندازی دانشکده علوم پزشکی سراب تصویب چارت این دانشکده را مهمترین درخواست مردم و مسئولان منطقه از وزیر بهداشت عنوان کرد.

مهناز بهمنی نماینده سراب گفت: نمی توان صحبت از تمرکز زدایی و کاستن از جمعیت در کلان شهرها کرد و نسبت به مناطق کمتر برخ.وردار بی توجه بود.

بهمنی با تشکر از مسئولان وزرات بهداشت و درمان در راه اندازی دانشکده علوم پزشکی سراب اظهارکرد: برای اینکه بتوانیم از مهاجرت مردم منطقه به کلان شهرها بکاهیم چاره کار همانا رسیدگی و توزیع عادلانه امکانات در کل کشوراست.

نماینده سراب با انتقاد از وضع راه های منطقه یاداورشد: همه مولفه های توسعه یک شهرستان باید به صورت متوازن صورت گیرد.

نماینده سراب تصویب چارت دانشکده علوم پزشکی سراب و کمک به تجهیز مراکز درمانی منطقه را از مهمترین مطالبات خود از وزیر بهداشت عنوان کرد./س
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ارتقا ، سطح ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.