مشترکین تلفن ثابت با عضویت در باشگاه مشتریان می‌توانند عضو طلایی، نقره‌ای و برنزی شده و در قرعه کشی شرکت کنند.

صیدی مدیرعامل مخابرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از راه‌اندازی باشگاه مشتریان تشویق مشتریان، ارتباط بهتر با مشتریان و جذب آنها و استفاده از سرویس‌های تلفن بوده که مشترکین می‌توانند با عضویت در این باشگاه عضو طلایی، نقره‌ای و برنزی شده و درقرعه‌کشی شرکت کنند.

وی ادامه داد: مشترکین عضو برنزی می‌توانند در قرعه‌کشی، یک هفته دانلود رایگان اینترنت ADSL، پاسخگویی آنلاین به سوالات و راهنمایی تلفنی، اعضای نقره‌ای می‌توانند شرکت در قرعه‌کشی، دریافت هدیه ویژه و اعضای طلایی نیز شرکت در قرعه‌کشی دریافت هدیه ویژه، پاسخگویی آنلاین به سوالات بهره‌مند شوند.

صیدی اظهار داشت: باشگاه مشتریان در فاز آزمایشی و مدت زمانی طول می‌کشد تا مشترکین به امتیاز برنز برسند روش امتیازدهی به این صورت است که مکالمه شهری در صورت حساب حداقل 10هزار تومان(10امتیاز)، پرداخت قبض از طریق 2000یا1818(15امتیاز)، پرداخت علی‌الحساب وجه به مخابرات برای جلوگیری از قطع شدن تلفن(20امتیاز)، عضو جدید بدون معرف(5امتیاز)، عضو جدید با معرف(7امتیاز)، عضو در سیستم خدمات الکترونیکی شرکت مخابرات استان(1امتیاز)، LOGIN در باشگاه به ازای هر هفته 1 امتیاز و معرفی دوستان که منجر به ثبت نام در باشگاه شود(2امتیاز) .

مدیرعامل مخابرات استان تهران تصریح کرد: 7میلیون و 500هزار مشترک تلفن ثابت و560 هزار مشترک ADSL که حجم خوبی از مشترکین را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای عضویت در باشگاه مشتریان باید به سایت HTTP://CLUB.TCT.ir وارد صفحه اصلی شده و در این صفحه در قسمت ثبت نام اطلاعات اولیه از مشترکین گرفته وثبت نام می‌شوند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: کاربر ، طلایی ، مشتریان ، تلفن ، ثابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار