بمناسبت عید نوروز و شروع تعطیلات آغاز سال 1393 ، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کتابچه مسابقه بزرگ آرامش بهاری را ویژه طرح نوروزی آرامش بهاری برگزار می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مجتمع فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه بمناسبت عید نوروز و شروع تعطیلات آغاز سال 1393 ، کتابچه مسابقه آرامش بهاری را ویژه طرح نوروزی آرامش بهاری که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد،  منتشر کرد.

براساس این گزارش، در این کتابچه مطالبی چون «سالی که گذشت چه کردم؟»، «کوچه ها را آب و جارو کنید»، «امانه!!!»، «تا باشد از این رسم ها»،« لحظه ای توجه کن!» ، «خودسنجی بهتر از دیگرسنجی»، «زن هم گل است؛اگر خود را در گلبرگ عفاف پنهان کند» و ... به چاپ رسیده است.

 لازم بذکر است ، مسابقه ویژه آرامش بهاری نیز در انتهای این کتابچه است که علاقه مندان در صورت تمایل، با مطالعه کتابچه و پاسخگویی به سئوالات، می توانند با عدد گزینه های صحیح که به صورت یک عدد 15 رقمی از چپ به راست خواهد بود، به سامانه 100001151100 پیامک و در مسابقه فوق شرکت نمایند.



برچسب ها: مسابقه ، بهار ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار