داريوش كاردان، سعيد شيخ زاده، امير صمصامي، ناصر طهماسب، مريم شيرزاد و ميرطاهر مظلومي اجراي برنامه هاي نوروزي "راديو تهران" را بر عهده دارند.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه  خبرنگاران به نقل از پایگاه صدا و سیما ؛ در نوروز سال 93 شبكه راديويي تهران با تدارك بيش از 33 ويژه برنامه و در 14790 دقيقه، با اجراي هنرمندان داريوش كاردان، سعيد شيخ زاده، امير صمصامي، ناصر طهماسب، مريم شيرزاد، ميرطاهر مظلومي، عباس محبي و جمشيد جم و... برنامه هاي عيدانه را تقديم شنوندگان مي كنند.

برنامه «سال نو مبارك» در روز سال تحويل از ساعت 17:30 تا 21:30 با اجراي داريوش كاردان و ميرطاهر مظلومي و با حضور امير صمصامي با رويكرد پاسداشت سنت تحويل سال نو پخش مي شود. از ديگر برنامه ها «آواز قناري» با اجراي مريم شيرزاد و ناصر طهماسب، سعيد شيخ زاده و نسيم رضاخواني است كه به صورت زنده، با حضور شهروندان تهراني در استوديو شماره 8  از ساعت 15 تا 17:30 روي آنتن راديو تهران مي‌رود.

ويدا شهشهاني، عباس محبي، امير پارسي، فرانك رفيعي، احمد ايراني خواه، سيمين و فرزين ديبا، مريم فروزنده بازيگران برنامه «بهارانه» از اول تا 15 فروردين، از ساعت 16 تا 17 شنوندگان راديو تهران را همراهي مي كنند. نوازنده ويولن حسن مصطفي پور، نوازنده ضرب و تنبك مهدي سعيدي و محمد خجسته نيز لحظات شادي را به شنوندگان هديه مي كنند.

گلچين «آواي نيمه شب» به تهيه كنندگي جمشيد جم خواننده يار دبستاني من از 28 اسفند تا 15 فروردين، با پخش موسيقي هاي ناب و اصيل ايراني، از ساعت 2 تا 3 بامداد پخش مي شود.

ويژه برنامه هاي نوروزي شبكه راديويي تهران را از موج اف.ام رديف 94 مگاهرتز يا موج اي.ام رديف 1332 بشنويد.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، تهران ، ردیف ، آنتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار