دین محمدی: تیم‌هایی که بتوانند از فرصت استفاده کنند، شانس صعود دارند

سیروس دین محمدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم‌هایی به مرحله‌ی بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهند کرد که بتوانند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند.

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد تیم‌های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا خوب می‌بینم.

ابتدا سراغ استقلال می روم، خوب ما باید در مقابل الریان از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کردیم اما متأسفانه این طور نشد، اما این نکته را هم باید قبول کنیم که الریان هم خوب عمل کرد و روی یک اتفاق به گل رسید.

البته تیم الریان تیم قوی وخوبی نبود و به اعتقاد بنده بهترین بازیکن آنها دروازه بان آنها بود که روی موقعیت‌های خطرناک خوب عمل کرد.

وی تصریح  کرد: اگر بتوانیم در 28 اسفند الجزیره را شکست دهیم و از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم شانس صعود پیدا خواهیم کرد که این مستلزم تمرینات بیشتر و بهتر بچه‌ها و هماهنگی و روحیه ی بیشتر آنها است.

وی در خصوص دیگر نماینده کشورمان تیم سپاهان اصفهان گفت: من بازی سپاهان را نگاه کردم، بچه‌های ما خوب عمل کردند و هماهنگ بودند اما الهلال هم تیم خیلی خوبی است و عملکرد بسیار خوبی داشت، متأسفانه سپاهانی‌ها هم روی یک اتفاق گل خوردند که یک لحظه دفاع و دروازه‌بان قاطی کردند و دروازه‌ی سپاهان بازشد اما در ادامه سپاهان نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند و نتیجه را به نفع خود به پایان ببرند و با این نتیجه شانس صعود سپاهان بیشتر و بیشتر شد.

وی در خصوص تیم تراکتور دیگر نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا گفت: تراکتور بازی بسته و خوبی را ارائه داد، به محض این که تیم حریف صاحب توپ می‌شد تیم عقب می‌کشید و درکار دفاعی به خوبی عمل می کرد و روی ضد  حمله‌ها هم خوب عمل کردند که این نشان می‌داد روی ضد حمله‌ها برنامه داشتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر چهار تیم به مرحله‌ی بعد صعود کنند چون درواقع این چهار تیم درلیگ قهرمانان آسیا حکم تیم ملی را دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار