مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران با ابراز بی اطلاعی از تجمع گسترده جایگاه داران مقابل ساختمان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: هیچ جایگاهی نمی تواند بدون هماهنگی جایگاهی را تعطیل کنند.

عباس کاظمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با ابراز بی اطلاعی از تجمع جایگاه داران سوخت در مقابل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: اگر جایگاهی نسبت به مصوبه مجلس اعتراض دارد باید به نهاد ذیربط مراجعه کند و شرکت ملی پالایش و پخش به عنوان خدمات رسان مصوبات دولت و مجلس را اجرا می کند.

وی با اشاره به مصوبه مجلس برای افزایش کارمزد جایگاه داران سوخت، اظهار داشت: اگر جایگاه داران با دید منطقی و درست نگاه کنند این مصوبه مجلس بسیار مطلوب و به نفع آنهاست و قرار شده از سال 92 هم اجرایی شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: یک انجمن یا اتحادیه نسبت به تعطیل شدن جایگاه های عرضه سوخت کلانشهر تهران هشدار دهد، تمامی جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در تمامی کشور با قراردادهایی مشحص موظف به خدمات رسانی مطلوب به مردم هستند و هیچ فرد یا گروهی نمی تواند بدون هماهنگی نسبت به تعطیلی جایگاه های سوخت اقدام کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جایگاه ، سوخت ، کارمزد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار