در سومین جلسه کمیته اجرایی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بانک صادرات ایران، مخابرات منطقه و عوامل اجرایی و فنی این مراکز، 3000 دستگاه کارت‌خوان بین غرفه‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش  حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل  از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، حسین صقری مدیر کمیته اجرایی این رویداد فرهنگی اظهار کرد: سومین جلسه کمیته اجرایی بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بانک صادرات ایران، مخابرات و عوامل اجرایی و فنی این مراکز با موضوع تمرکز ر مشکلات دستگاه‌های کارت‌خوان در دوره‌های گذشته نمایشگاه برگزار شد.
به گفته وی، در این جلسه قرار شد همه فعالیت‌ها در این حوزه، بر اساس جدول زمان‌بندی پیش رود و خدمات ارائه شده از سوی بانک صادرات به ناشران و بازدیدکنندگان با همکاری مخابرات منطقه، با افزایش کمی و کیفی روبه‌رو باشد.

صفری اظهارکرد: شعب بانک صادرات در بخش‌های مختلف ناشران عمومی، دانشگاهی، کودک‌ونوجوان، لاتین و... مستقر می‌شوند و خدمات‌رسانی می‌کنند.

 وی با بیان این که 3000 دستگاه کارت‌خوان نیز برای ارائه به غرفه‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نظر گرفته شده که بر اساس ظرفیت و درخواست ناشران، به آن‌ها تخصیص خواهد یافت، ادامه داد:‌ هم‌چنین قرار است ساز و کار ارائه بن‌های دانشجویی به صورت عادلانه در تمام استان‌های کشور  با تعیین وقت معین همراه تسریع و تسهیل در همه مناطق به صورت یکسان توزیع شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار