معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران گفت: شرکت مخابرات استان تهران در راستای تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از سرویس‌های مخابراتی باشگاه مشتریان را راه اندازی می‌کند.

محمدرضا بیدخام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از سرویس‌های مخابراتی و ایجاد ارتباط دو سویه با مشتریان شرکت مخابرات استان تهران باشگاه مشتریان را راه اندازی می‌کند.
 
وی ادامه داد: از جمله مزایای این پروژه توسعه و خلق سرویس‌های جدید مخابراتی از طریق شناسایی خواسته‌ها و نیاز مشتریان و توجه به اصل مشتری مداری می‌باشد.
 
وی هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان را ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از سلیقه‌ها مطلوبیت‌ها و نظرات مشتریان، ایجاد فرصت‌های ارتباطی دو سویه، ترغیب مشتریان به استفاده از سرویس‌های مخابراتی، ایجاد تمایز و تنوع در سرویس‌های مخابراتی، ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان اعلام کرد.
 
بیدخام خاطرنشان کرد: توسعه و خلق سرویس‌های مخابراتی جدید از طریق شناسایی خواسته‌ها و نیازهای مشتریان ارائه پاسخی شایسته به اعتماد مشتریان به شرکت مخابرات استان تهران از دیگر اهداف این باشگاه است.
انتهای پیام/

برچسب ها: مخابرات ، باشگاه ، مشتریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار