مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: به منظور شناسایی متولیان و فعالان عرصه فرهنگ در استان و در راستای توسعه فرهنگ کار و فراخوان داده شده است.

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اعلام فراخوان در راستای اهداف فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر شناسایی، ساماندهی، ایجاد تعامل شایسته با گروه‌های مرجع جامعه به ویژه استاتید،‌ نویسندگان، پژوهشگران، شعرا، هنرمندان، مدیران رسانه‌ها و نشریات مکتوب و الکترونیکی و مراکز علمی و فرهنگی فعال و صاحب نظر در زمینه ارتقای فرهنگ کار صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: در این راستا از تمامی افراد حقیقی و حقوقی حوزه فرهنگ استان که در خصوص مؤلفه‌های بنیادین فرهنگ کار از جمله فرهنگ کار و کارآفرینی، بهره‌وری، وجدان کاری، فرهنگ تعاون، تعهد سازمانی، اخلاق حرفه‌ای، نظم و انضباط شغلی، کارگروهی، ... دارای فعالیت هستند دعوت می‌شود تا در صورت تمایل جهت معرفی خود در بانک اطلاعاتی واحد امور فرهنگی این اداره کل اقدام کنند.
 
مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: علاقمندان تا تاریخ 15 اسفندماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به آدرس کرج، میدان آزادگان، بلوار امام رضا (ع)، خیابان اردلان 3 مراجعه و اقدام مقتضی را انجام دهند.


انتهای‌پیام/
برچسب ها: توسعه ، فرهنگ ، البرز ، فعال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار