رییس سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور گفت: تیم استعدادیابی سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور به صورت فعال نسبت به شناسایی استعدادهای برتر مهارتی اقدام می‌کند.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای   کشور در جهت بنیادی کردن آموزش‌های مهارتی در جامعه و آشنایی  کودکان با آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای   اقدام به ارائه آموزش‌های مادام العمر کرده است تا فرهنگ مهارت آموزی در کشور نهادینه شود.
 
وی در ادامه به طراحی شبکه ملی نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی در کشور اشاره و تصریح کرد: لازم است تا مسئولان کشور همان‌طرو که به نخبگان علمی کشور توجه می‌کنند به نخبگان مهارتی نیز توجه داشته باشند چرا که توسعه کشور جز به دست توانای اهل فن و عمل در عرصه کار و تلاش تحقق نخواهد یافت.
 
رییس سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای    کشور خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای    کشور هم‌چنین از طریق تیم استعدادیابی خود به صورت فعال و با حضور در هنرستان‌های کاردانش و مقاطع دیگر تحصیلی نسبت به شناسایی استعدادهای برتر مهارتی اقدام و این جوانان مستعد را برای این فستیوال‌های عظیم مهارتی آماده می‌کند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: استعداد ، مهارت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار