معاون بیمه تعاون کشور با بیان اینکه بیمه تعاون را برای ورود به بخش سرمایه‌گذاری هم تجهیز کرده‌ایم، گفت: آمادگی داریم از طرح‌‌های با بازده مناسب، حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ اسماعیلی در همایش آشنایی با شرکت بیمه تعاون در ساختمان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، افزود: بیمه تعاون بر اساس ابلاغیه اصل 44 پایه‌گذاری شده است و پیش از این ابلاغیه، بخش تعاون در حوزه بانک و بیمه فعالیت نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه بیمه تعاون با سرمایه 28 میلیارد تومانی تاسیس شده است، تصریح کرد: حاصل فعالیت‌های این شرکت، به بدنه تعاونی سراسر کشور بر می‌گردد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه شرکت بیمه تعاون، آخرین بیمه‌ای بود که بیمه مرکزی به صورت عمومی مجوز و در همه زمینه‌ها فعالیت داریم، افزود: این موضوع نویدبخش آن است که می‌توانیم همه زمینه‌های تعاون را پوشش دهیم.

معاون بیمه تعاون کشور با بیان اینکه هدف اصلی ما ارائه خدمت بیشتر به حوزه تعاون است، گفت: همچنین ارزش افزوده را هم به تعاونی‌ها برگردانیم.

این مسئول با اشاره به توسعه صنعت بیمه، تصریح کرد: وی با اشاره به اینکه آمادگی داریم در شرایط متقابل، توافقنامه امضا کنیم، خاطرنشان کرد: سود حاصل از این توافقنامه‌ها به خود تعاونی‌ها برمی‌گردد./س

برچسب ها: صنعت ، بیمه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.