جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18 از آموزش مدیریت بحران در محلات این منطقه در آستانه چهارشنبه آخر سال خبر داد.

حمیدرضا نورایی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   گفت:اجرای طرح آموزشی مدیریت بحران در محلات 16 گانه منطقه 18 در آستانه چهارشنبه آخر سال در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار داد.
 
این طرح به منظور آماده سازی هرچه بیشتر و ارتقای آگاهی شهروندان در هنگام مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه به ویژه حوادث چهارشنبه آخر سال در دست اجرا است.وی ادامه داد: در این طرح کارشناسان آموزش، پشتیبانی، آمادگی و پیشگیری با حضور در محلات 16 گانه منطقه 18 اقدام به آموزش شهروندان پیرامون پیشگیری از حوادث غیر مترقبه به ویژه چهارشنبه آخر سال خواهند کرد.
 
نورایی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح بیان کرد: اجرای طرح آموزش مدیریت بحران در محلات 13 گانه منطقه 18 در آستانه چهارشنبه آخر سال، توزیع بروشور، سی دی و کتابچه‌های آموزشی مدیریت بحران و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه، توزیع بروشورهای آموزشی چهارشنبه آخر سال از اقدامات این طرح است. 

نصب بنرهای آموزشی چهارشنبه آخر سال، انجام تبلیغات محیطی چهارشنبه آخر سال آماده سازی محلات و معابر اصلی منطقه 18 به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و مخاطره آمیز در آستانه چهارشنبه آخر سال از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 18 است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مدیریت ، اموزش ، بحران ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار