ملی پوش دو سرعت ایران گفت: با این شرایط مالی و تمریناتی که داریم نمی‌توانیم در سطح جهانی پیشرفت کنیم.

رضا قاسمی، ملی پوش دو و میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات داخل سالن جهان در سطح بسیار خوبی نسبت به دوره گذشته برگزار شد، من موفق شدم رکورد ایران را با ثبت زمان شش ثانیه و 58 صدم ثانیه ارتقا دهم، با اینکه در دوره گذشته نفر سوم رکورد شش و 60 را زده بود ولی این بار این اتفاق نیفتاد.

وی اضافه کرد: واضح است که در طول این مدت همه ورزشکاران در سراسر دنیا حرفه‌ای تمرین می‌کنند، رکوردشان را ارتقا می‌دهند و بر روی سکو هم قرار می‌گیرند.

قاسمی تصریح کرد: من و حسن تفتیان در این رقابتها تنها بودیم، یعنی مربی همراه ما نبود، قهرمان این رقابتها که از کشور انگلیس بود کنار من خودش را گرم می‌کرد حدود پنج نفر کنارش بودند، مربی، ماساژور، پزشک و روانشناس با اوصحبت می‌کردند، هر چند مابه نداشتن مربی در رقابت‌ها عادت کرده‌ایم ومشکل ما این نیست، ما به پیست خوب وسالن خوب نیاز داریم که در اختیارمان نیست، مربی خوب درکشور داریم اما با امکاناتی که داریم نمی‌توانیم تمرین کنیم.

قاسمی یادآورشد: رقبای من تمرینات حرفه‌ای دارند، دونده عمان حدود شش ماه دآمریکا اردو می‌زند تا با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی اینچئون شرکت کند، ملی‌پوشان قطر وچین هم چنین امکاناتی دارند، با این شرایط نباید هم به حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی امیدوار باشیم، بایدبگویم با توجه به رکوردهایی که دراین رقابت‌ها دیدم تنها کسی که می‌تواند دراینچئون به مدال برسد احسان حدادی است.

ملی‌پوش دو ومیدانی عنوان کرد: وقتی پول نست فکر ورزشکار هم راحت نیست، مبلغ قرار دادهای لیگ بسیار پایین بود واین درحالی است که لیگ تنها درآمد ورزشکاران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار