محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را خواستار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبر فوری اعلام کرد: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را خواستار شد. 

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) به نقل از نبیل ابو ردینه ، سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد محمود عباس از اسرائیل خواسته است به حملات نظامی خود به نوار غزه پایان دهد.

ارتش اسرائیل اعلام کرد صبح امروز پنجشنبه یک راکت به جنوب اسرائیل اصابت کرد که به هیچ کس آسیبی نرسید. این در حالی است که شب گذشته جنبش جهاد اسلامی فلسطین دهها راکت به این منطقه شلیک کرده بود. سخنگوی نظامی ارتش اسرائیل افزود چهار راکت دیگر نیز از غزه شلیک شد که به اسرائیل اصابت نکرد.

اوایل صبح امروز شرایط در طول مرز بین نوار غزه و اسرائیل آرام بود و به علت بارش شدید باران در اسرائیل و فلسطین طی 24 ساعت گذشته شعاع دید ضعیف بود.

به گفته سخنگوی ارتش اسرائیل ، از بعد از ظهر چهارشنبه بیش از 60 راکت از سوی غزه به اسرائیل شلیک شده است که پنج مورد آن به مناطق مسکونی اصابت کرد.نیروی هوایی ارتش شامگاه چهارشنبه حدود 30 موشک به نوار غزه شلیک کرد.

بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل با بیان اینکه اسرائیل به حملات بر ضد افرادی که می خواهند به اسرائیل آسیب بزنند ادامه خواهد داد ، گفت اسرائیل در مقابل آنها به شدت عمل خواهد کرد. نتانیاهو شب گذشته با وزیر دفاع ، فرمانده ارتش و رییس سازمان امنیت داخلی اسرائیل رایزنی کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار