سرمربی تیم بسکتبال مهرام از بازی فینال غرب آسیا مقابل پتروشیمی بندرامام صحبت کرد و کنترل مهدی کامرانی را سختتر از همه دانست.

مصطفی هاشمی در مورد اینکه در دیدار مقابل الکهربا عراق هم به فکر بازی فینال با پتروشیمی بود، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این یک موضوع طبیعی است چون تیمهای دیگر تفاوت زیادی با دو تیم ایرانی در غرب آسیا دارند البته ما هم به آنها احترام گذاشتیم و سخت مقابلشان بازی کردیم اما بسکتبال این تیمها شبیه ما نیست.

وی ادامه داد: فینال سختی مقابل پتروشیمی داریم. به خصوص که این تیم بازیکنان بزرگی مثل کامرانی، آفاق و سهراب نژاد دارد. بیشتر از همه کنترل مهدی کامرانی سخت است که تیمش را کنترل می کند و مقابله با وی و سایر نفرات تمرکز بالایی می خواهد. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد هم در این بازی برنده می شود. 

هاشمی در مورد سم داگلاس و شرایط خوبی که در بازی با سایر بازیکنان مهرام پیدا کرده، اشاره کرد: داگلاس پاسور بزرگی است و به هیچ وجه خودخواهی در بازی وی دیده نمی شود. سم تمام بازیکنان را در زمین می بیند و بی دلیل نیست که جذبش کرده ایم. ما بازیکنی می خواستیم که تیم را سازماندهی کند، عناصر هجومی به اندازه کافی داشتیم و دیگر نیازی به بازیکن هجومی نبود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مصطفی ، هاشمی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار