ویژه برنامه "بوی عیدی" به تهیه‌کنندگی "محمود سلامیان" به مدت یک هفته با آیتم‌های جدید و متنوع میهمان خانه‌های مردم می‌شود.

محمود سلامیان تهیه‌کننده برنامه "بوی عیدی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه بوی عیدی کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه جام جم سیما بوده که از امروز 21 تا 29 اسفند ساعت 17:30 به روی آنتن می‌رود.  

وی اظهار داشت: در این ویژه برنامه سعی کردیم از خوانندگان عرصه موسیقی و پاپ و همچنین هنرمندان سینما و تلویزیون بهره ببریم.  

سلامیان با اشاره به اینکه در این ویژه برنامه کلیپ‌های متنوع و جذابی به مناسبت ایام پایانی سال به روی آنتن می‌رود افزود: در آیتم "بوی عیدی بوی دل" امید معنوی به مناسبت ایام فاطمیه و امام عصر(عج) ترانه‌های معنوی خود را به مخاطبان ارائه می‌دهد.  

وی درخصوص میهمانان این برنامه اظهار داشت: در ویژه برنامه امروز "بوی عیدی" کاوه آهنگر و وحید شیخ‌زاده از بازیگران تلویزیون در برنامه حضور خواهند یافت.  

این تهیه کننده بیان کرد: از میهمانان پنج‌شنبه 22 اسفند می‌توان به جواد انصافی بازیگر تئاتر و رادیووتلویزیون به همراه شهرام شفیعی نویسنده کودک اشاره کرد.  

تهیه کننده برنامه "بچه‌های ایران" خاطر نشان کرد: رامین چیت‌سازان، فرشاد حسن‌پور، حسین اکبری، محسن مجیدی، هادی فضاب و امیرعباس خلیلی از مجریان این ویژه برنامه هستند که هر روز 2 مجری به اجرای این برنامه خواهد پرداخت.  

گفتنی است: این برنامه ویژه نوجوانان ساعت 17:30 از شبکه جام جم 1 به روی آنتن می‌رود. 

 
انتهای پیام/اق
 
برچسب ها: جام جم ، بوی ، عیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار