سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازگشتش از اردوی شمال گفت: من برای بیان مشکلات بازیکنان به تهران آمدم تا این موضوع را در جلسه‌ای با علی پروین در میان بگذارم.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال بازیکنان پرسپولیس مشکلاتی همچون اجاره خانه، خودرو و چند موضوع دیگر دارند بر این اساس وظیفه داشتم به تهران بازگردم و مشکلات بازیکنان را به اطلاع علی پروین برسانم.
 
پنجعلی در مورد احتمال اعتصاب بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: اعتصابی در کار نیست و بازیکنان با تمام مشکلات با غیرت مثال زدنی در اردوی شمال تمرین می‌کنند و آماده سه بازی باقیمانده لیگ برتر می‌شوند.
 
سرپرست پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: اردوی شمال تا جمعه ادامه دارد، براین اساس من به تهران بازگشتم تا چند کار را انجام دهم.
 
وی درباره کمبود پول عامل بازگشتش به تهران بوده، گفت: این موضوع صحت ندارد اگر پول هم نداشتیم شمالی‌ها ما را نگه می‌داشتند چرا که هزینه‌های تیم پرسپولیس در این سفر با آنها است و ما همچنان هستیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در جلسه امروز با پروین مشکلات بازیکنان برطرف شود تا آنها با تمرکز بالا مقابل حریفان قرار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار