سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردوی ارمنستان به دلیل عدم تهیه بلیت توسط تیم شیراک لغو شد.

محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم شیراک ارمنستان به دلیل شلوغی خطوط هوایی نتوانست بلیت برگشت را تهیه کند به خاطر همین ما به ارمنستان نمی‌رویم.

پنجعلی در ادامه اظهار داشت: ما از تیم شیراک دعوت کردیم تا درهمان تاریخ مشخص شده برای بازی دوستانه به ایران بیاید، در حال حاضر ما منتظر جواب آنها هستیم.

وی بیان کرد: به هر حال مسئولان پرسپولیس در حال رایزنی با تیم شیراک هستند تا قبل از شروع هفته بیست و هشتم ما یک بازی دوستانه با شیراک ارمنستان داشته باشیم.

وی بیان کرد: به احتمال زیاد هم سفر تیم پرسپولیس به ارمنستان تابستان سال آینده برای برگزاری بازی دوستانه با شیراک انجام می‌شود.

سرپرست پرسپولیس درباره وضعیت اردوی پرسپولیس در شمال کشور گفت: اردوی شمال بسیار عالی است و بازیکنان زیر نظر علی دایی تمرین می‌کنند و همچنین چند بازی دوستانه قرار است با تیمهای شمالی انجام دهیم تا آماده بازی با داماش گیلان شویم.

وی در مورد توافق محمد نوری با الخطیرات قطر گفت: نوری بیان کرده که با این تیم قطری مذاکره کرده اما هنوز به توافقات نهایی با این تیم نرسیده است.

وی در مورد وضعیت سیدجلال حسینی بیان کرد: حسینی از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شده است، براین اساس به تهران برگشته تا زیر نظر پزشکان درمان شود به هر حال کادر پزشکی تمام تلاشش را می‌کنند تا حسینی را به بازی با داماش برسانند.

وی در مورد وضعیت ماشین‌های بازیکنان پرسپولیس گفت: علی پروین مشکل سه ماشین متعلق به بازیکنان را برطرف کرده است همچنین مسئولان که بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را تا قبل از شروع هفته بیست و هشتم پرداخت کنند.

وی در مورد تذکر جدی وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس در مورد انعقاد قرارداد با اسپانسر جدید گفت: به طور حتم علی پروین قبل از انجام هر کاری با وزارت ورزش هماهنگ می‌کند.

براین اساس قرارداد بتمن با اسپانسر جدید هم با صلاحدید وزارت ورزش صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال تیم پرسپولیس سه بازی حساس و مهم در پیش دارد که امیدوارم بازیکنان بتوانند سربلند از این بازی بیرون بیایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار