مرتضوی در بزرگداشت روز قانون عنوان کرد

پر کردن اوقات فراغت زندانیان با کاشت نهال و توسعه جنگل‌ها

مدیرکل برنامه‌ریزی اشتغال و سازمان زندان‌ها گفت: برای پر کردن اوقات فراغت زندان‌ها برای توسعه جنگل‌ها استفاده کرده که در همین راستا 10 هزار میلیارد تومان دولت به تولید اختصاص داده که کاشت نهال و تولید جنگل نیز از این امر مستثنی نیست.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "سید عبدا... مرتضوی" مدیرکل دفتر برنامه ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندانهای کشور در بزرگداشت روز قانون که در مرکز آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: سازمان زندان‌ها با هدف اشتغالزایی و پر کردن اوقات فراغت زندان‌ها در برنامه توسعه قضایی برنامه‌های بلند مدتی دارد.

وی ادامه داد: موضوع جنگل‌ها و مراتع در حال حاضر در دستور کار این سازمان است و با توجه به نیروی انسانی که در سازمان زندان‌ها وجود دارد بخشی از این نیرو برای پوشش برنامه‌های پیش رو استفاده خواهد شد.

مرتضوی در ادامه تصریح کرد: سرانه جنگل ما نسبت به جنگل‌های دنیا یک سوم کمتر بوده و همچنین در برنامه پنج ساله نیز قرار شد به تعداد این جنگل‌ها اضافه شود.

مدیرکل برنامه‌ریزی اشتغال و سازمان زندان‌ها با اشاره به مسئله پر کردن اوقات فراغت زندانیان گفت: برای پر کردن اوقات فراغت زندان‌ها برای توسعه جنگل‌ها استفاده کرده که در همین راستا 10 هزار میلیارد تومان دولت به تولید اختصاص داده که کاشت نهال و تولید جنگل نیز از این امر مستثنی نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: پر ، کردن ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.