سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخشی برای اقتصاد ایران است که باید دولت و مجلس در جهت اجرای این سیاست‌ها با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

سید حسین نقوی‌حسینی نماینده ورامین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال 92 گفت: مقام معظم رهبری سال گذشته را سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری کرده‌اند، حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب در 24 خرداد ماه 92 با حضور مردم در پای صندوق‌های رای تحقق یافت.
 
وی ادامه داد: در بعد خارجی حضور مقتدرانه و دفاع از ارزش‌ها به ویژه مسئله هسته‌ای که توانستیم به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم از دستاوردهای حماسه سیاسی است.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در حوزه حماسه اقتصادی امروز سیاست‌های کلانی در مورد اقتصاد مقاومتی تبیین کرده‌ایم و داشتن اراده برای تحقق این امر لازم است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخشی برای اقتصاد ایران است که باید دولت و مجلس در جهت اجرای این سیاست‌ها با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار