سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان انتظار داریم با هوشیاری مراقب مرحله نهایی مذاکره باشند و از حق مسلم ملت پاسداری کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌السلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه گفت: در روزهای اخیر شاهد توافق هسته‌ای کشورمان با 1+5 بودیم، لازم است از تلاش‌های طاقت فرسای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان قدردانی کنیم و امیدواریم در مراحل آینده توفیقات بیشتری را کسب نمایند.
 
وی افزود: البته به گروه 1+5 خوش بین نیستیم و با دقت و حساسیت اقدامات آن‌ها را رصد می‌کنیم، آنان باید اعتماد ملت ما را جلب کنند، مجلس شورای اسلامی ضمن کمک به دولت یازدهم تاکید ویژه‌ای به حفظ استقلال و مراقبت بر حقوق ملت ایران دارد.   
 
طاهری خطاب به تیم مذاکره کننده هسته‌ای تصریح کرد: از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان انتظار داریم با هوشیاری مراقب مرحله نهایی مذاکره باشند و از حق مسلم ملت پاسداری کنند.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی اظهار داشت: امسال سال حماسه سیاسی و اقتصادی است، در 24 خرداد ماه حماسه سیاسی توسط ملت ایران رقم خورد، اکنون نوبت مسئولان در خلق حماسه اقتصادی است، در ایام انتخابات برخی اعلام کرده بودند که مشکلات اقتصادی کشور نهایت 30 درصد ناشی از تحریم‌هاست و 70 درصد از سوء مدیریت است اما الان همان افراد مشکلات را 90 درصد ناشی از تحریم‌ها اعلام می‌کنند در حالی که این حرف درستی نیست.
 
وی افزود: امروز مردم منتظرند ببینند دولت یازدهم برای کنترل تورم و جلوگیری از گرانی‌های افسار گسیخته و ایجاد شغل برای جوانان چه اقداماتی را انجام می‌دهد، رئیس‌جمهور در ایام انتخابات وعده دادند که طی صد روز آرامشی در فضای اقتصادی کشور ایجاد می‌کنند و البته این وعده درستی نبود.
 
طاهری ادامه داد: در گزارشی که رئیس‌جمهور اخیرا ارائه کرد بیش از آن که به عملکرد یک‌صد روزه دولت یازدهم بپردازند به انتقاد از دولت قبل پرداختند که البته برخی از نقدها هم منصفانه نبود، با انتقاد از گذشته مشکلی حل نمی‌شود باید در عمل شاهد اقداماتی اساسی برای رفع مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی کشور باشیم.   
 
این نماینده مردم گرگان در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار پیگیری آن‌ها شد.   


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار