دبیر خانه معدن استان همدان از راه اندازی خانه معدن استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ احسان پیری ، افزود: با حضور نمایندگان همدان و فامنین در خانه ملت، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان و بهره برداران معدنی استان برگزار شد.
وی ادامه داد: دراین انتخابات رحیم مرتضایی با 51 رای ، احسان پیری با 46 رای ، عباس بشیری با 28 رای و علی همتی و وحید عظیمی شهلا هریک با 22 رای به عنوان هیات مدیره خانه معدن انتخاب شدند. همچنین محمدرضا باختری به عنوان بازرس خانه معدن انتخاب شد.
پیری اعلام کرد: اهداف عمده خانه معدن ايران در راستاي سازماندهي و هماهنگي در امور حرفه اي و تخصصي معادن و توسعه و ارتقاء عمليات معدني، صنايع معدني و تجارت بين المللي مواد معدني كشوراست.
وی با اشاره به اینکه 300 بهره بردار معدنی دراستان فعال هستند، گفت: ارتقاء سطح علمي و فن آوري در توليد مواد معدني ، فرآوری و صنايع معدنی و افزايش بهره وري درمعادن و كارخانجات فرآوري و صنايع معدني، ارتقاء فعاليت هاي تحقيق و توسعه درمعادن و صنايع معدني و بازاريابي وايجاد زمينه هاي لازم برای حضور در بازارهاي جهاني را از جمله اهداف خانه معدن برشمرد.
وی تسهيل تبادل و گردش اطلاعات و تجربيات بين اعضاء و ساير تشكل ها و بخش هاي آموزشي و تحقيقاتي داخلی و خارجی با ايجاد بانك هاي اطلاعاتي، برگزاري گردهمايي هاي علمي و تخصصي، انتشار كتب و نشريات علمي و تخصصی، برگزاري دوره هاي آموزشی، نمايشگاهاي تخصصي داخلي و خارجي و تاسيس صندوق غير دولتي ضمانت صادرات را از دیگر اهداف این خانه اعلام کرد.
دبیر خانه معدن استان همدان یادآورشد: همكاري با دولت درتهيه و تدوين لوايح ، قوانين و مقررات مرتبط با مواد معدني ، فرآوري و صنايع معدني، حمايت از حقوق و منافع اعضاء در مقابل مراجع داخلي و خارجي، بررســي، ارزيابي، مشاورت و مشـــاركت در برنامه ريزيهاي تخصصي مرتبط با مواد معدنی و فرآوري و صنايع معدني و ايجاد و تقويت نظام هماهنگ آماري و كنترل كيفيت در معادن و صنايع معدني كشور را از جمله اهداف این خانه دانست./ش
برچسب ها: خانه ، معدن ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.