معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به فرصتی که در این دیدارها برای آشنایی بیشتر و تبادل تجارب در اختیار هیات‌ها قرار می‌دهد، در زمینه گسترش ارتباط و تعامل با وزارت امور زنان، خانواده و سالمندان وجوانان کشور آلمان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در دیدار با معاون وزیر خانواده زنان، سالمندان و جوانان کشور آلمان راههای کمک به حل مشکلات فرا روی جامعه زنان و دختران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و اکله فرنر هم روز دوشنبه در حاشیه پنجاه و هشتمین نشست کمیسیون مقام زن که در مقر اصلی سازمان ملل در حال برگزاری است، دیدار و گفتگو کردند.
 
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به فرصتی که در این دیدارها برای آشنایی بیشتر و تبادل تجارب در اختیار هیات ها قرار می دهد، در زمینه گسترش ارتباط و تعامل با وزارت امور زنان، خانواده و سالمندان وجوانان کشور آلمان اعلام آمادگی کرد.
 
وی همچنین از وزیر زنان، خانواده، سالمندان و جوانان آلمان به منظور سفر به تهران دعوت و ابراز امیدواری کرد که اینگونه نشست‌ها با بهره مندی از خرد جمعی بتواند به ارایه راه حل‌های اساسی برای مشکلات فرا روی زنان و دختران بپردازد.
 
الکه فرنرهم نیز در این دیدار به موضوعات و زمینه‌های مشترک همکاری در این حوزه اشاره و از هیت ایرانی برای دیدار از آلمان دعوت عمل آورد.
 
پنجاه و هشتمین اجلاس کمیسیون مقام زن از نوزدهم در مقر اصلی سازمان ملل در نیویورک گشایش یافت و تا بیست و نهم اسفند ماه جاری ادامه خواهد داشت.
 
نمایندگان دولت‌های عضو کمیسیون مقام زن، ارکان ملل متحد و سازمان‌های غیردولتی از تمامی نقاط جهان در این اجلاس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار