دبیر کل حزب استقلال مصر گفت: آمریکا اولین گدا و متکدی جهان است و بزرگترین بدهکار در جهان به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "مجدی احمد حسین" در همایش بین‌المللی "نقش دنیای اسلامی در هندسه قدرت جهانی" که عص امروز سه شنبه(20اسفندماه) در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، گفت: ما باید در نظام جدید جایی داشته باشیم اما آیا باید زیر چتر آمریکا و صهیونیست برویم؟
 
وی افزود: دو سوم از کارکنان سازمان ملل در زمان تاسیس آن یهودی بودند اما باید پرسید چرا این اطلاعات پخش نمی‌شود؟ البته مردم باید بدانند بانک ذخایر آمریکا در دست یهودی‌هاست که تابعیت اسرائیلی دارند.  
 
دبیر کل حزب استقلال مصر اظهارداشت: دستاورد امام خمینی(ره) این بود که اردوگاه اسلامی بوجود بیاورد و البته کسانی بودند که نمی‌توانستند فداکاری‌های مردم ایران را ببینند و با این فداکاری‌ها نظام اسلامی مدرن در عصر ما بوجود آمد که این نشانه‌ها حاکی از این است که نظام فعلی در قهقراست.  
 
احمد حسین تصریح کرد: بدترین نوع وابستگی، رسانه‌ای است اما من خبرهای ایران را از رسانه دشمن می‌شنوم و البته باید بگویم ماه به ماه که ورشکستگی آمریکا اعلام می‌شود مردم ایالات متحده این اطلاعات را ندارند.  
 
وی اظهار داشت: آمریکا اولین گدا و متکدی جهان است و بزرگترین بدهکار در جهان به حساب می‌آید.  
 
دبیر کل حزب استقلال تصریح کرد: انسان‌هایی که در پشت سر، ابزار جنگی خود را پنهان می‌کنند در همه جا شکست می‌خورند.

احمد حسین با بیان اینکه ایران چند نمونه برای مستقل شدن ارائه کرده است، تصریح کرد: ایران در طب و پزشکی پیشرفت خوبی داشته اما هرکسی در مصر برای درمان به فرانسه و انگلیس می‌رود.  
 
وی افزود: کشورهای عربی از دستاوردهای تکنولوژیک ایران بی‌اطلاع هستند و اگر انقلاب‌های عربی‌ به سبک ایرانی پیش می‌رفت ما آمریکا را از منطقه بیرون می‌کردیم.  
 
دبیر کل حزب استقلال مصر اظهار داشت:‌ آیا کسی خبر داد 50 درصد دانش‌آموزان آمریکا در زندان هستند و مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند؟ البته باید بگویم من ماه پیش به این اطلاعات دست یافتم که این اطلاعات را از یک شهروند سوری ساکن آمریکا گرفتم که خوشبختانه هنوز به قتل نرسیده است.  
 
احمد حسین گفت: اینها مسیحیان را می‌کشند و می‌گویند مسلمانان هیچ چیز نمی‌فهمند، البته چند نفر از ما می‌دانند انگلیسی‌ها دوست دارند گوشت انسان‌ها بویژه سیاهپوستان را بخورند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران به دنبال تولید سلاح کشتار جمعی نیست. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: مجدی ، احمد ، حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار