رقابت های اسکیت برد و استانت این لاین (اگرسیو) با معرفی نفرات برتر و راه یابی 12 ورزشکار منتخب به اردوی تیم ملی پایان یافت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، نخستین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت برد و استانت این لاین (اگرسیو) با حضور رضا رفیعانی دبیر فدراسیون و به میزبانی هیات اسکیت استان تهران و در پیست اسکیت پارک آب و آتش در شرایطی برگزار شد که 50 ورزشکار از استان های مختلف کشور طی یک روز با هم به رقابت پرداختند.

بر اساس اعلام وحید رودسرابی مسوول انجمن اگرسیو و برد فدراسیون اسکیت، رقابت ها در شرایط مناسبی برگزار شد که طی آن برترین های کشور به اردوی تیم ملی که در سال 1393 برگزار خواهد شد، دعوت شدند.
 


اردشیر قوانلو، محسن اسکندری، حسین سهرابی، علیرضا ارزانلو، فرزام جمالی و عرفان محمدیان پارسا به ترتیب عناوین اول تا ششم رشته اگرسیو را از آن خود کردند.

همچنین در رشته اسکیت برد آرش استحمامی، اشکان گمرکیان، فرهاد وحیدی، عرفان رستوان، سهیل عمیدی فر و محمد جمالی رتبه های اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و مدال و به نفرات اول تا ششم جوایز نقدی اهدا شد. در این دوره از مسابقات شرکت الکتروکویر به عنوان حامی ورزشی، حضور یافت.

رودسرایی در پایان از حمایت های مهندس مهدی فنایی و مهندس حمید منتظری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت الکتروکویر در تعمیم و توسعه ورزش اسکیت تقدیر و تشکر کرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار