مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی، 20 هزار هکتار از اسناد تک برگی این استان با هدف تثبیت مالکیت دولت رونمایی می‎شود.

خسرو عبداللهی گفت: همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و به منظور بسط و گسترش فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاری، بیش از 300 هزار اصله نهال بین اقشار مردم توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته منابع طبیعی در این استان، افزود: ارائه اسناد 12 هزار هکتار از طرح‌های مرتع‌داری استان چهارمحال و بختیاری به مرتع‌داران واجد شرایط این استان، افتتاح چهار سد و پروژه آبخیزداری، تجلیل از نمونه‌های مشارکتی مردمی در بخش حفاظت از مرتعداری و بازنشستگان منابع طبیعی و آبخیزداری از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می شود.
عبداللهی گفت: اجرای طرح پارک موالید به ازای هر فرزند یک درخت از دیگر این برنامه‌ها محسوب می شود که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، ثبت احوال و شهرداری در پارک شمالی تهلیجان به‌ صورت نمادین برای اولین بار در استان اجرا شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین 20 هزار هکتار از اسناد تک برگی استان چهارمحال و بختیاری در راستای تثبیت مالکیت دولت رونمایی خواهد شد.
وی ادامه داد: به مناسبت روز رسانه و منابع طبیعی، با توجه به نقش بی‌بدیل فرهنگی و اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌های مجازی و مطبوعات و خبرگزاری‌ها، علاوه بر برگزاری جلسه و نشست ویژه و هم‌اندیشی مشترک و تجلیل از رسانه‌های فعال در بخش منابع طبیعی، نسبت به غرس نهال به یاد و نام شهدای رسانه در محل صدا و سیما اقدام شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.