همان‌طور که برای انتخاب سکاندار تیم ملی والیبال آقایان زمانی زیادی صرف شد در بخش بانوان هم شاهد وضعیتی مشابه هستیم اما با یک تفاوت و آن نبود عجله است!

صدیقه کعبی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان عجله‌ای نداریم چون مسابقات کاپ آسیا شهریور ماه سال 1393 برگزار می‌شود.  
 
وی تصریح کرد: با توجه به آن که اکثر بازیکنان تیم ملی در ترکیب تیم باشگاهی گاز تهران عضو هستند و باید فروردین ماه در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که در تایلند برگزار می‌شود شرکت کنند ما به طور عملی باید اردوهای تمرینی را پس از بازگشت تیم گاز آغاز کنیم.
 
نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان یادآور شد: با توجه به شرایط موجود این احتمال می‌رود که اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی و الیبال بانوان اول اردیبهشت ماه سال آینده استارت زده شود یعنی زمانی که بازیکنان تیم گاز از مسابقات آسیایی به ایران باز گشته‌اند.
 
کعبی‌زاده در خصوص تیم ملی نوجوانان هم گفت: ما برای آماده‌سازی دختران نوجوان به منظور حضور و مسابقات قهرمانی قاره آسیا هم فرصت داریم چون آنها باید مهر ماه در این رقابت‌ها حاضر شوند پس باز هم عجله‌ای در کار نیست.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور مربی خارجی در کنار تیم ملی والیبال بانوان موافق است یا خیر؟ اظهار داشت: به طور کلی وجود مربی خارجی به ارتقا سطح فنی تیم ملی و حتی مربیان ایرانی کمک می‌کند ولی این امر مستلزم داشتن مبانع مالی زیاد، تجهیزات و امکانات خاص و حرفه‌ای است. در سمیناری که با حضور "رباب شهریان" معاونت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد وی این پیشنهاد را ارائه کردند و نظر "محمدرضا داورزنی" رئیس فدراسیون والیبال هم در مورد مثبت است ولی اجرایی کردن این مساله نیاز به بررسی ابعادمختلف وگسترده‌ای دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار