نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال بانوان رده سنی جوانان برای حضور در مسابقات آسیایی به کار حضور در مسابقات آسیایی به کار خود پایان داد.

میترا شعبانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال بانوان رده جوانان با حضور 57 بازیکن برگزار شد که پس از انجام تمرینات یک هفته‌ای از میان آنها بهترین‌ها را انتخاب کردیم.  
 
وی تصریح کرد: مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال بانوان جوان با حضور 28 نفر از کسانی که از نظر تکنیکی، تاکتیکی و فیزیک شرایط بهتری نسبت به دیگر دعوت‌شدگان به اردوی اول داشتند، برگزار خواهد شد.  
 
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان جوان در ادامه افزود: متاسفانه چرخه اصلاح تکنیک در والیبال بانوان همچنان می‌چرخد و به ظاهر خیال ایستادن ندارد. ما در این مرحله از اردوی تمرینی بخش اعظم وقت خود را صرف اصلاح تکنیک‌های پایه بازیکنان کردیم من نمی‌دانم این وضعیت چه زمانی می‌خواهد خاتمه پیدا کند؟ در بخش آقایان شاهدیم وقتی بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شوند کادر فنی به سرعت برنامه‌های تاکتیکی خود را آغاز می‌کند ولی متاسفانه در بانوان این گونه نیست و این مسئله باعث به تعویق افتادن رشد فنی تیم خواهد شد. در حال حاضر در والیبال بانوان تیم ملی در خدمت باشگاه‌ها است چون ما بازیکنان را پرورش می‌دهیم تا در لیگ عملکرد خوبی داشته باشند ولی در بخش آقایان عکس این مسئله صدق می‌کند.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار