تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با شکست نماینده اردن به طور مستقیم به مرحله نیمه نهایی باشگاههای غرب آسیا صعود کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در سومین دیدار مرحله اول غرب آسیا با ASU اردن روبرو شد. 

دقایق اول بازی تا پایان کوارتر، نزدیک پی گیری شد اما پتروشیمی در ثانیه های آخر 4 امتیاز پیش افتاد و با نتیجه 19 بر 51 کوارتر اول را برد و در کوارتر دوم اختلاف را به 20 امتیاز رساند.

در شرایطی که روز قبل دنیل گادزاریچ بازیکن خارجی پتروشیمی با مصدومیت از زمین خارج شده بود، در اواخر نیمه اول دیدار امروز هم وحید حاجیان گارد تیم با مصدومیت زانو مواجه شد و دیگر امکان ادامه بازی را نداشت.

نیمه اول بازی هم با نتیجه 47 بر 24 به نفع پتروشیمی تمام شد.

حاتمی در نیمه دوم تنها حامد آفاق و اریک داوسون را از بین بازیکنان اصلی در زمین نگه داشت و در دقایقی هم مهدی کامرانی و حامد سهراب نژاد را به زمین آورد.

کوارتر سوم بازی هم با نتیجه 24 بر 23 به نفع پتروشیمی تمام شد و در حالی که بازیکنان این تیم تلاش زیادی برای رسیدن به 100 امتیاز انجام دادند اما در نهایت بازی با نتیجه 99 بر 63 به پایان رسید.

آفاق بهترین بازیکن زمین

حامد آفاق با 26 امتیاز، 3 ریباند، 3 پاس گل و 3 توپربایی بهترین بازیکن این دیدار بود و مهدی کامرانی با وجود 8 امتیاز دومین بازیکن موثر زمین بود. کامرانی 9 پاس گل و 7 ریباند هم داشت. بهنام یخچالی با 19 امتیاز، 3 ریباند و 3 پاس گل سومین بازیکن موثر زمین بود.

وصام السوس کاپیتان تیم ملی اردن هم در ترکیب ASU با 14 امتیاز و 5 پاس گل بهترین بازیکن این تیم بود.

حواشی بازی

پخش آهنگ اختصاصی مهرام در زمان تمرین تیم پتروشیمی و بین دو نیمه باعث ناراحتی اعضای دو تیم شده بود.

دنیل گدزاریچ بازیکن خارجی پتروشیمی در این دیدار به خاطر مصدومیت بازی نکرد اما به گفته کادر فنی پتروشیمی این بازیکن به دیدارهای نهایی تیم می رسد. وضعیت وحید حاجیان تا زمان آزمایش MRI مشخص نیست.

با توجه به ممنوعیت حضور بانوان تماشاگر در سالن، تنها تعداد محدودی از اعضای خانواده بازیکنان اجازه ورود به سالن را پیدا کردند اما جایگاه ویژه ای برای این نفرات در نظر گرفته نشده و به همین دلیل نیمی از جایگاه خبرنگاران را پر کرده بودند.

هر چند امروز دو تیم ایرانی در ساعتی مناسب با حریفان اردنی بازی داشتند اما تماشاگران بسیار کمی از بازیها استقبال کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پتروشیمی ، اردن ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار