تیم کهربا عراق که برخلاف تصور نماینده اردن را روز گذشته شکست داده بود در روز دوم بازیها هم به خوبی مقابل پتروشیمی ایستادگی کرده و اجازه اختلاف نجومی را به این تیم نداد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گروه 3 تیمی تیم بسکتبال مهرام باعث شد که یک روز استراحت نصیب این تیم شود اما تیم پتروشیمی بندرامام در سومین دیدار روز دوم با الکهربا عراق روبرو شد. 

پتروشیمی با همان ترکیب روز گذشته خود بازی را آغاز کرد و کوارتر اول را 21 بر 15 برد.

کهربا که در دیدار روز گذشته هم بعد از باخت کوارتر اول سه کوارتر بعدی را مقابل ASU با برد تمام کرده بود، در کوارتر دوم با نتیجه 25 بر 22 برنده شد.

بازیکنان پتروشیمی 10 پرتاب 3 امتیازی از 11 پرتاب خود را در این نیمه خراب کردند.

اریک داوسون با 14 امتیاز و 8 ریباند بهترین بازیکن پتروشیمی در نیمه اول بود و ناتان بازیکن کهربا هم 18 امتیاز در 20 دقیقه اول به دست آورد.

برد با اختلاف 19 امتیاز

شاگردان حاتمی دو کوارتر آخر را با نتایج 20 بر 15 و 25 بر 14 بردند و بازی با نتیجه 88 بر 69 به نفع پتروشیمی تمام شد.

بازیکنان تیم ماهشهری که در زیر حلقه موفقتر عمل کرده بودند در پایان بازی 53 ریباند مقابل 32 ریباند کهربا داشتند. بازیکنان کهربا نیز در پرتابهای راه دور بهتر از پتروشیمی عمل کردند.

اریک داوسون با 22 امتیاز، 15 ریباند و 5 پاس گل بهترین بازیکن زمین بود. عرفان نساج پور دومین امتیازآور تیم با 13 امتیاز و 3 ریباند بود.

بهنام یخچالی که برای دومین روز متوالی در ترکیب شروع کننده پتروشیمی قرار گرفته بود هم 11 امتیاز و 5 ریباند داشت.

دو بازیکن خارجی تیم کهربا نیز بهترینهای این تیم بودند. ناتان 23 امتیاز، 5 ریباند و 7 توپربایی و ویلیامز 21 امتیاز و 8 ریباند مقابل پتروشیمی داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پتروشیمی ، کهربا ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار