در حال حاضر ایران جایگاه دوم را در صادرات خرما دارد بنابراین ضرورت است با اتخاذ برنامه‌ریزی جامع در مقایسه با سایر رقبا جایگاه ایران را به مقام نخست در صادرات ارتقاء داد.

سید راضی نوری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، افزود: نبود برنامه‌ریزی بلندمدت و کوتاه‌مدت در آینده باعث می‌شود بسیاری از رقبا جایگاه ایران را در صادرات خرما به راحتی تصاحب کنند.

وی تصریح کرد: داشتن یک برنامه ریزی جامع در بسته‌بندی و بازاریابی صادرات خرما ضروری است که به آن توجه شود.

نماینده مردم شوش دانیال تأکید کرد: با افزایش ظرفیت‌های تولیدی و گسترش آن، در بازاریابی و بسته‌بندی صادرات خرما در ایران از جایگاه دوم به جایگاه اول ارتقاء‌ خواهد یافت.

**کاهش واردات زمینه خودکفایی را فراهم می‌کند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه افزود: حمایت از تولیدات داخل و تولیدکنندگان زمینه کاهش واردات و رسیدن به خودکفایی را فراهم خواهد کرد.

نوری خاطرنشان کرد: با حمایت در زمینه آموزش، علمی، مادی و ارائه تسهیلات می‌توان گام‌های مثبتی در ارتقاء‌ تولید و صادرات برداشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: صادرات ، خرما ، بازاریابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار