جشنواره فیلم‌های تلویزیونی با "سه میلیون دلار ناقابل" تقدیم مخاطبان شبکه یک سیما خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما در بخش گروه فیلم‌های تلویزیونی برنامه‌هایی چون: "به من نگو قراضه " به تهیه کنندگی مرتضی هرندی و کارگردانی محسن یوسفی؛
"ته خط "به تهیه کنندگی وحید سعیدی  و کارگردانی منوچهر هادی؛
"یک ماه و ده روز" به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی یاسینی؛
"دنیای آقای سخی"  به تهیه کنندگی و کارگردانی  مجتبی یاسینی    
"3 میلیون دلار" ناقابل به تهیه کنندگی علی  شیرمحمدی  و کارگردانی میثم عقیقی- امیر شیرمحمدی  
"دکتر سه سوت"  به تهیه کنند گی و کارگردانی کاظم راست گفتار؛  
"شک  به تهیه کنندگی"  پیمان عباسی و کارگردانی علی عطشانی
در ایام نوروز روی آنتن می‌رود.

 
بنابراین گزارش برنامه «به من نگو قراضه» که داستان مردی است که درصدد زنده کردن خاطره‌ای برای همسرش است که دچار آلزایمر شده و در این مسیر با راننده مسافرکشی روبرو می‌شود.  بازیگران این تله فیلم عبارتند از: جمشید مشایخی،علیرضا خمسه،مرضیه صدرایی، یاسمینا باهر… در نوروز 93 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.  
 
در ادامه

•    "ته خط"  
«ته خط» به تهیه کنندگی و حید سعیدی و کارگردانی منوچهر هادی فیلمی با مضمون پلیسی است که  براساس فیلمنامه امیر عربی ساخته شده است داستان این فیلم هم از این قرار است که یحیی و معصومه به زودی زندگی مشترشکان را شروع می کنند. آنها خانه ای قدیمی در یکی از محله های تهران را برای شروع زندگی اجاره کرده اند. وقتی برای نظافت به آنجا می روند در زیر زمین خانه با ساکی پر از پول مواجه می شوند. دعوا بین آنها شروع می شود. معصومه معتقد است که باید آن را به پلیس تحویل دهند اما یحیی برخلاف معصومه می گوید پول متعلق به آنهاست.

بازیگرانی چون :   مجید صالحی و عارف لرستانی ،لیندا کیانی، سیروس همتی و نازنین کریمی روی آنتن می‌رود.   

بنابراین گزارش؛
 
•    "یک ماه و 10 روز" به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی یاسینی داستان یک خواهر و برادر است که سالهاست با یکدیگر قهرهستندو حالا فرزندان این دو تصمیم دارند با یکدیگر ازدواج کنند به همین دلیل قرار می گذارند در یک باغ خانوادگی که مربوط به هر دو خانواده است قرار ملاقات بگذارند غافل از اینکه سرایدار  بدون اطلاع  باغ را اجاره داده است و...با حضور  بازیگرانی چون :  پورانداخت مهیمن، محمود جعفری، سمانه پاکدل، فریده دریامجد، امیرآتشانی در نوروز 93 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.  
 
در ادامه "ماجراهای آقای سخی"  به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی یاسینی داستان پیرمرد خسیسی است که متوجه می شود یک ماه بیشتر زنده نیست به همین دلیل تصمیم می گیرد قبل از مرگ همه طلب های خود را از دیگران وصول  و با خیال راحت دنیا را ترک کند. این برنامه‌ با حضور بازیگرانی چون : دکتر عزیزی، رضابابک، منیژه گلچین، رضا بیطرفان، سودابه گودرزی روی آنتن می‌رود.  
 
در ادامه" 3 در میلیون دلار ناقابل " به تهیه کنندگی علی شیرمحمدی و کارگردانی میثم عقیقی- امیرشیرمحمدی و با توجه به داستان آن فیلم که  درباره زن و شوهر جوانی است که در مسیرخانه پدری زن برای وضع حمل، با مردی خلافکار برخورد می کنند. مرد خلافکار که به دنبال ساک عتیقه ایست که قبلا دزدیده و شرکایش از چنگش درآورده اند. مسیرایشان را به سمت مشهد مقدس برای یافتن عتیقه تغییر داده و این زن و شوهر را درگیر مسایل خود می کند و... با بازیگرانی چون :شهین تسلیمی، جلیل فرجاد ، نعیمه نظام دوست ، سینارازانی روی آنتن می‌رود.  
 
بنابراین خبر"دکتر سه سوت" به تهیه کنندگی عباس اکبری و کارگردانی کاظم راستگفتار روی آنتن نوروزی شبکه یک سیما رفته و داستان این فیلم این است که در اثر تصادفی ، شخصی بنام سعید که دکتر متبحری است . شخصیتی دوگانه پیدا کرده و نقش یک دزد ظاهر می شود و طی دزدی های مختلف صحنه های جذابی خلق می شود و با ردیگر به شخصیت اصلی باز می گرددو هنرمندانی چون  : امیرحسین رستمی، ارژنگ امیرفضلی، غلامحسین لطفی، الهام چرخنده، زهره حمیدی در برنامه "دکتر سه سوت" حضور خواهند داشت. 

در پایان این خبر "پاشنه بلند"(شک) به تهیه کنندگی پیمان عباسی وکارگردانی علی عطشانی که داستان درباره مردی است که به دلایل مشکلات روحی با ازدواج و ایجاد زندگی مشترک رابطه خوبی ندارد. اما براثر حادثه ای به یکباره خود را میان یک زندگی زناشویی پر دردسر می بیند همسرش معتاد به دیدن ماهواره است و برای همین به شدت به شوهرش مشکوک است . تلاش این مرد برای اثبات حقانیت خود به زن شکاکش اتفاقات متعددی را رقم می زند و بازیگرانی چون: جواد رضویان ، آرشا محرابی، نیما شاهرخ شاهی ، مهران رجبی ، علی صالحی در آن به ایفای نقش می‌پردازند. 


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: قراضه ، فیلم ، هرندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار