فرماندار شهرستان دماوند گفت : بازسازی آثار تاریخی شهرستان دماوند به منظور حراست از میراث فرهنگی در قالب اجرای طرح جامع گردشگری قرار دارد .

ناصر محمودی فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد برنامه های فرمانداری دماوند جهت بهبود شرایط حوزه گردشگری در این شهرستان گفت : شهرستان دماوند به عنوان یکی از اضلاع ساختار حوزه گردشگری کشور در بحث جذب توریست و درامد زایی در این راستا کارنامه ای تلخ در گذشته دارد .

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به تشکیل کارگروه گردشگری در این شهرستان ، حفظ میراث فرهنگی را وظیفه ای ملی و شرعی بر دوش مسئولان دانست و اضافه کرد : توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی شاخه ای در سیاست های مدیریتی فرمانداری شهرستان دماوند دارد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : شهرستان دماوند با برخورداری از جاذبه های گردشگری بی نظیر در ایام تعطیلات نوروز محل گردشگری مناسبی برای اهالی پایتخت و ملت ولایت مدار ایران اسامی است .

محمودی فر در خاتمه اظهار داشت : میراث فرهنگی امانتی از گذشتگان بر دوش مسئولان شهری به ویزه مدیران حوزه فرهنگ و هنر است .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.