رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: جوان‌گرایی به شیوه‌ای که بوی اجبار ندهد در لیگ برتر اعمال می‌شود و شاید این مسئله در لیگ یک با اجبار باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مهدی تاج در مراسم تقدیر از بهترین‌های ورزش گفت: در این مراسم در مورد اعتیاد صحبت‌هایی شد. متأسفانه بحث اعتیاد موضوعی جدی و خانمانسوز است که باید تلاش کنیم این موضوع برطرف شود. اعتیاد منشأ دزدی، طلاق، بچه‌های خیابانی،‌ مزاحمت و ... است. گره بسیاری از مشکلات در اعتیاد است. سازمان لیگ فعالیت فرهنگی خود را از سال آینده در این ارتباط آغاز می‌کند و شاید یک فوتبالیست که در گذشته در دام اعتیاد بوده است را برای انجام کارهای تبلیغاتی در سازمان لیگ مأمور کنیم.

تاج در مورد تعداد تیم‌های حاضر در لیگ سال بعد خاطرنشان کرد: بدون شک لیگ 16 تیمی است. در این مسئله شک نداشته باشید. جوان‌گرایی به شیوه‌ای که بوی اجبار ندهد در لیگ برتر اعمال می‌شود و شاید این مسئله در لیگ یک با اجبار باشد.

تاج خاطرنشان کرد: در بحث استفاده از جوان‌ها از خیلی کارشناسان خواستیم نظر بدهند. مجید جلالی،‌ امیر حاج‌رضایی، ‌مهدی مناجاتی، ‌مجید صالح و حتی علیرضا منصوریان در این موضوع به ما مشاوره دادند و اگر به نتیجه برسیم برنامه‌هایمان را اجرا می‌کنیم و کوتاه نمی‌آئیم.

وقتی کویت را با بازیکنان لیگ شکست دادیم باید به جوانان اعتماد کنیم.

تاج تأکید کرد: با زلاتکو کرانچار، لوکا بوناچیچ، دراگان اسکوچیچ، وینگو بگوویچ و ... شخصاً چند ساعت صحبت کردم، نقطه‌نظرات آنها را نوشته‌ام و به شورا می‌دهم.

وی در مورد 16 تیمی شدن لیگ گفت: ما چنین تصمیمی را داشتیم و اصلاً موضوع دیگری مطرح نبود.

رئیس سازمان لیگ در مورد رسیدگی به تبانی و جلوگیری از دوپینگ اظهار داشت: ما در نظر داریم پیگیری خوبی در این راستا انجام دهیم. لیگی که قرار است در آن اتفاقات خوبی رقم بخورد لیگ سال آینده است. پارسال مشکلاتی وجود داشت که با آن برخورد شد. باید مبارزه کنیم و زمینه مقابله وجود داشته باشد.

وی در مورد داوران فوتبال نیز گفت: ما داوران خوبی برای لیگ دسته اول می‌گذاریم و از قوی‌ترین افراد استفاده می‌کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/
برچسب ها: تاج ، فوتبال ، لیگ ، برترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار