نفر نخست وزن 66 کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام دیمیتریف روسیه گفت: درست است به مدال طلای تورنمنت روسیه رسیدم اما من فقط به فکر سکوهای مسابقات بزرگ دنیا هستم.

حسن یزدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در مسابقات جام دیمیتریف روسیه برای رسیدن به فینال ابتدا حریف قزاق را ضربه فنی کردم و در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر حریف روس را شکست دادم، در دور سوم نیز دیگر کشتی‌گیر روس را با ضربه فنی از پیش رو برداشتم تا به کشتی ماقبل فینال رسیدم در این دیدار در حالی که با نتیجه 8 بر 2 عقب افتادم اما با راهنمایی مربیان به کشتی برگشتم و در نهایت آزاد‌کار روس را ضربه فنی کردم.

نفر نخست وزن 66 کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام دیمیتریف روسیه ادامه داد: در رقابت نهایی نیز کشتی بسیار سنگینی گرفتم چرا که 35 پوئن رد و بدل شد که خوشبختانه و به لطف خدا نتیجه را 21 بر 14 به نفع خودم به پایان رساندم تا قهرمان این دوره از مسابقات جام دیمیتریف شوم.

یزدانی با ابراز امیدورای از این که دوست دارد روزگاری صاحب مدال طلای المپیک شود گفت: من به خوبی می دانم که مدال المپیک چقدر با ارزش و رسیدن به آن کار آسانی نیست اما از هم اکنون طوری تمرین می‌کنم که امیدورام روزگاری مزد زحماتم را با خوشرنگترین مدال این رویداد بزرگی ورزشی بگیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار