با توجه به اهمیت تسهیل و تسریع در تردد شهروندان اقدامات عمرانی طرح استقبال از بهار تا پایان اسفند ماه در سطح معابر شمال تهران به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه یک مهندس محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: حوزه فنی و عمرانی دو سال است که قبل از آغاز فصل بهار طرح های استقبال از بهار خود را به اتمام می رساند و امسال نیز از 19 بهمن ماه اقدامات شروع شده و تا پایان اسفند فعالیت کارگاه های عمرانی به اتمام می رسد تا در ایام نوروز مشکلی در تردد شهروندان به وجود نیاید و محیط شهری برای ورود به سال جدید آماده و آراسته باشد.
 
وی افزود: مجوز های حفاری از 15 اسفند تا 15 فروردین ممنوع است و قبل از 15 اسفند حفاری ها باید در نواحی جمع شوند تا وضع ظاهری نواحی نیز ساماندهی و بهسازی شود.
 
شیری حفاری های اضطراری را که در اثر قطع آب و برق به وجود می آید و حفاری فاضلاب را از این قانون مستثنا دانست و گفت: بر روی کارگاه های عمرانی شرکت های حفار نظارت کامل می شود و به طور کامل ایمن سازی و حصارکشی شده اند.
 
وی خاطر نشان ساخت : کل فعالیت طرح استقبال از بهار 6 هفته است که در سه دوره برنامه ریزی و اجرا می شود و فقط طرح های ویژه در ایام نوروز انجام می شوند.
 
شیری ویژگی امسال طرح استقبال از بهار را شامل استفاده از توان نواحی در اجرای عملیات و تثبیت نقش آن در نگهداشت شهری ، تنظیم  بازده زمانی فعالیت های عمرانی یا فعالیت های مربوط آن با پاکسازی و آراستگی شهر ، توجه به موارد پر تقاضا در پیام های 137 مثل مرمت نوارهای حفاری ، احصاء مسائل و مشکلات عمرانی نواحی در اجرای تکالیف ماموریتی خود و استفاده از بازخوردهای مردمی در قبل ، حین و اجرای طرح دانست.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: معابر ، بهار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار