مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: کاشت 700 هزار گل لاله در منطقه دو تهران ، ماموریت ویژه پلیس راهور شهرستان ملارد در آستانه سال نو ، کاهش تخلفات خودروها در محور تهران-مشهد/ افزایش 149 درصدی صدور گواهینامه خودرو و.... است


مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


کاهش تخلفات خودروها در محور تهران-مشهد/ افزایش 149 درصدی صدور گواهینامه خودرو

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/18/2086080_629.jpg

رئیس پلیس راهور ناجابا اشاره به افزایش خودروها در سال‌های اخیر گفت:یکی از بزرگترین مراکز کنترل ترافیک دنیا در ایران راه اندازی شده که این امر منجر به کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای شده است.

آتش سوزی در مدرسه شبانه روزی رضوان شهر گیلان/ هیچ دانش آموزی آسیب ندید

 کتابخانه مدرسه شبانه روزی رضوان شهر گیلان دچار حریق شد.

آمادگی رسانه ملی برای پوشش اخبار راه‌ها در نوروز 93

رییس رسانه ملی از پوشش وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور در ایام نوروز از طریق شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

مشکل تامین آب واحد صنعتی دهک رفع شد/ افتتاح بخشی از واحدهای صنعتی در سال 1393 معاون برنامه ریزی فرمانداری ملارد از حل مشکل تامین آب واحد صنعتی دهک و افتتاح بخشی از واحدهای این ناحیه در سال 1393 خبر داد.

تفاهم نامه‌های همکاری مدیریت بحران کشور با کشور آلمان

معاون آمادگی و مقابله با پیشگیری مدیریت بحران کشور به منظور ارتقا مقابله با زمان وقوع حادثه و کاهش دغدغه‌های تبعه‌های آلمانی در کشور ایران از ایجاد تفاهم نامه‌های همکاری با کشور آلمان خبر داد.

کاشت 700 هزار گل لاله در منطقه دو تهران
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 2 گفت: همزمان با فصل بهار فرش های گل در میادین اصلی و عبوری شهروندان و 700 هزار گل لاله در معابر عمومی منطقه 2 کاشته می شود.

استاندارد آموزشی شایستگی چشم انداز تدوین می‌شود
 رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تدوین استاندارد آموزش شایستگی چشم انداز آینده پژوهشی از برنامه‌های آتی این سازمان است.

پاکسازی و شستشوی آرامستان‌ها و مزار شهدا در دستور کار مدیریت شهری شهریار

 مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار گفت: کلیه آرامستان‌ها و مزار شهدا این منطقه در آستانه سال نو و بخصوص پنجشنبه آخر سال، پاکسازی می‌شوند.

ماموریت ویژه پلیس راهور شهرستان ملارد در آستانه سال نو
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ملارد گفت: ماموریت و دستورالعمل‌های ویژه‌ای در جهت تسهیل تردد شهروندان این منطقه در آستانه سال نو برای پلیس راهور این شهرستان در نظر گرفته شده است.

تا دو ماه دیگر شاهد اتفاقات خوبی در حوزه لباس خواهیم بود/ در دانشگاه‌ها سرفصل طراحی لباس اسلامی ایرانی نداریم
دبیر کارگروه مد و لباس با اشاره به این که ان شالله تا دو ماه دیگر شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مد و لباس خواهیم بود گفت: باید موسسات جریان‌ساز مد و لباس در کشور فعال شود به طوری که در هر فصل آثار جدید بنا به نیاز جوانان ارائه شود.

حداقل 25 درصد صرفه جویی آب را برای سال آینده نیاز داریم

 شهردار تهران در مراسم افتتاح هزار و 350 هکتار از کمربند سبز تهران گفت: دست اندازی به ارتفاعات شمال تهران با شدت برخورد خواهد شد و میزان کم شدن با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار