فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش روحانیون عقیدتی سیاسی‌های نزاجا در سراسر کشور با اشاره به ماهیت فرهنگی تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: : امروز روز هنرنمایی روحانیون در عرصه فرهنگی کشور است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در این همایش که در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد ضمن تاکید بر اینکه باید با شناخت و بصیرت در مسیر تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب حرکت کرده و دست به عمل تکلیف‌محور زد گفت: امروز آمریکایی‌ها، هم به طور مستقیم به رویارویی با مسلمانان پرداخته‌اند و هم به صورت غیر مستقیم؛ امروز می‌بینید که در بسیاری از کشورها، مسلمانان تحت ظلم و ستم قرار گرفته‌اند و در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به قسم دیگری از رویارویی آمریکا با مسلمانان پرداخته و گفت: آمریکا از طریق جنگ نرم به صورت غیرمستقیم به مقابله با مسلمانان می‌پردازد. در جنگ نرم، ایجاد شک و تردید در باورها و اعتقادات در دستور کار است. ساخت ادیان ساختگی و عرفان‌های کاذب، بحث اسلام‌هراسی و قرآن‌هراسی، توسعه فساد، فحشا و بی‌بندوباری کارهایی هستند که آمریکا برای آن هزینه می‌کند.  
 
امیرسرتیپ پوردستان در ادامه با تأکید بر اینکه حدوث و ظهور انقلاب اسلامی یک شوک سیاسی و ژئوپولیتیکی برای آمریکایی‌ها بود و آنها را در حیرت فرو برد گفت: آنها هیچ وقت فکر نمی‌کردند انقلاب ما با این سرعت به پیروزی برسد. آنها با تمام نفوذی که در ایران داشتند نتوانستند پیش‌بینی کنند که انقلاب اسلامی به پیروزی می‌رسد.
 
وی در ادامه در توضیح اثراتی که پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تغییر تحولات جهانی داشته است، گفت: قبل از پیروزی انقلاب، جهان به صورت هسته پیرامون اداره می‌شد. دو قدرت بزرگ آمریکا و روسیه به عنوان هسته‌های قدرت مطرح بودند و هر کدامشان هم اقماری داشتند. اما انقلاب اسلامی آمد و توازن قوا را بر هم زد. انقلاب اسلامی پیامی در خود داشت و آن نفی نظام سلطه بود و آمریکایی‌ها این پیام را برنمی‌تافتند. انقلاب اسلامی نشان داد که می‌شود در مقابل آمریکا ایستاد و ابهت او را شکست.  
 
امیرپوردستان در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه آمریکا برای رویارویی فرهنگی با مسلمانان برنامه‌های درازمدت دارند گفت: امروز، روز هنرنمایی روحانیون در عرصه فرهنگی کشور است. ما نظامی‌ها هم البته باید آماده باشیم و تکلیفمان را به درستی انجام دهیم اما با توجه به ماهیت فرهنگی تهدیدها، تنها روحانیت است که می‌تواند جامعه را در مقابل تهدیدها حفظ کند و امروز چشم امام زمان به مردان روحانی است که راویان حدیث هستند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: فرمانده ، نیروی ، زمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار