با توجه به نقش بيمه در راستای تجاری‌سازی محصولات و فناوری‌های بدست آمده در سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران و ارائه تضمين‌هاي لازم به سرمايه‌گذاران، امكان بيمه‌ شدن تمام طرح‌ها فراهم شده‌است.

مجيد جوانمرد مديركل دفتر تجاري‌سازي فناوري سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران درگفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای تجاری‌سازی فناوری‌های حاصل شده در سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران و به‌منظور تحقق اهداف و وظایف دفتر تجاری‌سازی فناوری، این دفتر طي دو هفته گذشته نشست‌هایی مشترك با شركت‌هاي بیمه‌ای مهم كشور داشت و سعی نمود تا با تحت پوشش قرار دادن طرح‌های سازمان در قالب بیمه مسئولیت مدنی امکان اخذ تاییدیه‌های سایر مراجع، نظیر وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی را نيز فراهم آورد.
 
وي افزود: به‌طور مثال طرح‌هايي كه نياز به تست باليني علاوه بر تست فنی داشته باشند و با توجه به اینکه انجام تست بالینی مستلزم ریسک بالا است، پوشش خدمات بیمه‌اي می‌تواند این مشکل را بر طرف كند.
 
جوانمرد اظهار داشت: بدیهی است با تحت پوشش قرار دادن فناوری‌ها، تجهیزات و دستگاه‌ها چه در قالب بیمه مسئولیت مدنی و چه بیمه فنی، زمینه‌های لازم برای جلب سرمایه‌گذار و فروش تجهیزات با تضمین مناسب نیز فراهم خواهد آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، بیمه ، تجاری سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار